Iklan

PESANAN PENAJA ^-^

A little note for all my readers...Semua foto2 dalam blog aku ni, kalau xde tag 'adialuvluze.blogspot.com' @ 'adialuvezul.blogspot.com' @ 'adialuze4eva.blogspot.com' tu biasa nye courtesy of google (Thanks google!!)...Kalau ada tag tu, harap uols tak men 'copy paste ' tanpa kebenaran ye...That's all for now!! Thanks for reading my Blog!!! ENJOY yaaaa....

Happily Married

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, September 24, 2010

TaZkiRah Jumaat ^_^

A'kum...

Dihari Jumaat di dalam bulan Syawal yg mulia ini, tetiba je aku rasa nak bertazkirah skit..Aku bknnya pandai sgt, tp sekadar berkongsi rasa dan ingatan. Baca lah dgn penuh keinsafan...

Apa gunanya kekayaan yg terlalu banyak di dunia ni sekiranya bila kita mati nanti, xda satu sen pun yang akan dpt mampu membantu kita menjawab soalan2 daripada Munkar dan nakir.

Apa gunanya kita terlalu menagih dan meratapi kasih kasih sesama manusia sekiranya mereka tak dapat membantu kita ketika melintasi titian sirah.

Apa gunanya kita bermusuhan sekiranya apabila kita mati nanti tiada siapa sudi mengkapankan dan menyembahyangkan.

Apa gunanya kecantikan sekiranya ia akan luput jua dimamah usia.

Apa gunanya kemasyhuran sekiranya apabila mati nanti hanya ibadat2 kita yg dpat membantu.

Ingatan untuk aku dan semua saudara2ku, beringatla kita sebelum Izrail datang menjemput. Semoga kita dapat memasuki pintu yg dijaga oleh Malaikat Mikail bukannya Malaikat Ridwan.

Amin.

W'salam.

Adioss!!!

No comments:

KLIK KAT SINI UNTUK JOIN SATU BENDA BEST PUNYE ^_^

Tengok Iklan Dulu