Iklan

PESANAN PENAJA ^-^

A little note for all my readers...Semua foto2 dalam blog aku ni, kalau xde tag 'adialuvluze.blogspot.com' @ 'adialuvezul.blogspot.com' @ 'adialuze4eva.blogspot.com' tu biasa nye courtesy of google (Thanks google!!)...Kalau ada tag tu, harap uols tak men 'copy paste ' tanpa kebenaran ye...That's all for now!! Thanks for reading my Blog!!! ENJOY yaaaa....

Happily Married

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, January 25, 2022

Seindah Ilham Rizqi Takdir VS Cinta Untukku


 Salam semua ...

Entri kedua pada hari pertama aku aktif semula.

Just want to share something ...

Tak ada niat apa pun just sharing ...

Bagi yang tak tahu, aku ada satu blog khas untuk menulis. Saja suka-suka. Sebab dari sekolah rendah lagi aku memang suka menulis cerita rekaan tentang kehidupan orang lain yang biasanya tak ada kena mengena langsung dengan kehidupan aku. Sebabnya, its somehow be one medium for me to escape from reality yang kadang kala rasa tak adil. 

Okay. Back to my story.

On 2013/2014 macamtu, aku ada tulis cerpen yang boleh dibaca si sini -> INDAH

Then, pada tahun yang aku tak sure bila tapi yang pasti selepas cerpen aku tu aku dah publish dalam blog, tetiba keluar cerita ni kat TV2 -> INDAHtv

Mungkin perasaan aku saja tapi kenapa aku rasa jalan cerita dan nama-nama watak dalam cerita ni sebijik macam cerpen aku ya? Boleh tak korang tolong aku untuk:

  • Baca cerpen aku, THEN
  • Tengok citer yang kat TV2 tu. Fyi citer ni lakonan si Aedy Ashraf yang sekarang ni tengah popular dengan drama Cerita Cinta Kita (yang aku pun sangat suka tengok ^_^)
So, lepas korang baca dan tonton, please, please and please comment ya. Thanks!!


No comments:

KLIK KAT SINI UNTUK JOIN SATU BENDA BEST PUNYE ^_^

Tengok Iklan Dulu