Iklan

PESANAN PENAJA ^-^

A little note for all my readers...Semua foto2 dalam blog aku ni, kalau xde tag 'adialuvluze.blogspot.com' @ 'adialuvezul.blogspot.com' @ 'adialuze4eva.blogspot.com' tu biasa nye courtesy of google (Thanks google!!)...Kalau ada tag tu, harap uols tak men 'copy paste ' tanpa kebenaran ye...That's all for now!! Thanks for reading my Blog!!! ENJOY yaaaa....

Happily Married

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, November 29, 2012

GAZA Palestin : Apa Peranan Kita ?

Alhamdulillah aku diberi kerajinan oleh ALLAH untuk menulis lagi. Dengan rupa yang baru, semoga blog aku ini akan dapat lebih memberi manfaat kepada semua berbanding sebelum ini ... In Shaa Allah ..

Baru-baru ini, selain dari cerita pasal Adam dan Hawa (^^,), kita juga dikejutkan dengan serangan tentera laknat rejim zionis terhadap saudara-saudara kita di GAZA Palestin (T_T). Tak tergambar rasanya penderitaan yang ditanggung oleh mereka .. Setiap kali melihat atau mendengar berita mengenai mereka, menitis airmata aku dibuatnya .. Sedih sangat kerana aku tak mampu nak mengangkat senjata untuk sama-sama memerangi Rejim Israel laknatullah !!!

Berita-berita terkini biasanya aku dapat dari laman muka buku Aqsa Syarif. Ada beberapa lagi site yang boleh dirujuk antaranya Aman Palestin.

Di sini aku ingin kongsikan beberapa gambar yang berkaitan dan selepas itu marilah kita sama-sama tanya diri sendiri, "Adakah aku hanya mahu melihat saja kemusnahan bumi lahirnya Imam Syafie ini????" ... Jadi pada sesiapa yang selama ini berfikir bahawa isu boikot memboikot produk Israel dan sekutunya ini tidak relevan, tolongla fikir semula .. bukan dengan akal semata, tapi dengan iman didada ... In Shaa Allah, segalanya akan nampak lebih jelas ...






 
 


4 comments:

Unknown said...

sama2 kita membantu mereka...

p/s : selamat kembali..hehehe.. ni blog baru ye?

Ayuni said...

sian diorg...airmata selalu mengalir time berita kuar pasal Gaza nie...

Aida Tamrim said...

boni kacak : In shaa Allah ..P/S : Mekasih ... Blog lama berwajah baru .. huhuhuu

Ayuni : Tula kan .. sedey sgt .. mintak2 isu bantuan ni bukan bermusim la hendaknyee ..

reenapple said...

kat U pun diorang daa buat kutipan derma dan forum.. best!!! Moga2 ALLAH melindungi mereka. =)

KLIK KAT SINI UNTUK JOIN SATU BENDA BEST PUNYE ^_^

Tengok Iklan Dulu