Iklan

PESANAN PENAJA ^-^

A little note for all my readers...Semua foto2 dalam blog aku ni, kalau xde tag 'adialuvluze.blogspot.com' @ 'adialuvezul.blogspot.com' @ 'adialuze4eva.blogspot.com' tu biasa nye courtesy of google (Thanks google!!)...Kalau ada tag tu, harap uols tak men 'copy paste ' tanpa kebenaran ye...That's all for now!! Thanks for reading my Blog!!! ENJOY yaaaa....

Happily Married

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday, August 29, 2010

Kisah 28hb Aug 2010

A'kum...

Semlam adalah hari yang penuh dengan 1001 pengalaman yg indah dah havoc dlm hdup aku. Kenapa la agaknye ye..Hehehee... Semalam utk kali pertamanya aku jd babysitter sepenuh hari...Ala bkn jg sapa pun, jg anak kwn aku, si Ain ngan Aini sbb kakak yg biasa jg bbdak tu blk kg.

Haaa...nila si Ain. Berckp tak benti...Ada je crita yg dia nak bgtau. Jenuh jgk la nak menjawab soalan2 cepu emas drpd dia ni.



Ini plak adikye,Aini. Yg ni tak byk sgt songeh. Bg je bnda main,diam la dia dok belek2 menda tuh. Agak2 menangis, btkan susu.Puas main, tidurkan je...



Ni gambo diaorg berdua.Comelkan? Ntah bila la aku nak ada baby sendiri cmni..Insyallah, mudah2han ada la rezki aku nanti..Amiiiinnnn



Walaupun aku mandi lambat disebabkan bdk berdua ni, tapi pengalaman menjaga diaorg ni walau sehari, sgt2 berharga dlm hdup aku ^_^

Laki aku blk dr keja je, aku trs mandi. Lps tu terus msk2 utk berbuka. Msk simple2 je. Tak sempat nak snap gambo. Len kali je la yek.

Okla. Lain hari aku kongsi len crita plak. Smoga dihujung2 Ramdhan ni, lebih banyak amalan2 baik yg blh kita buat. Aaaammmiiinnnn.

Adiossss!!!!

W'salam...

No comments:

KLIK KAT SINI UNTUK JOIN SATU BENDA BEST PUNYE ^_^

Tengok Iklan Dulu