Iklan

PESANAN PENAJA ^-^

A little note for all my readers...Semua foto2 dalam blog aku ni, kalau xde tag 'adialuvluze.blogspot.com' @ 'adialuvezul.blogspot.com' @ 'adialuze4eva.blogspot.com' tu biasa nye courtesy of google (Thanks google!!)...Kalau ada tag tu, harap uols tak men 'copy paste ' tanpa kebenaran ye...That's all for now!! Thanks for reading my Blog!!! ENJOY yaaaa....

Happily Married

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, August 9, 2010

Old LoViNg MemoRieS

Hari ini aku nak berkongsi beberapa gambar aku sewaktu kecil. Antara memori2 paling indah dalam hdup aku yg kalo diberi peluang aku nak kembali ke zaman itu. Ke zaman aku tak mempunyai banyak masalah dan banyak hutang!!!

Masa kecik ni masalah yang paling besar dlm hdup aku pun masa ni bila hari hujan, aku tkleh nk main kombat2...Klakar bila aku imbau2 balik zaman kanak2 aku dulu...Tapi, semuanya manis2 blaka...Kalo ada yg pahit pun, aku dh tak berapa nak ingat...

Care to share!!! Adioss n enjoy the pic!!!





No comments:

KLIK KAT SINI UNTUK JOIN SATU BENDA BEST PUNYE ^_^

Tengok Iklan Dulu