Iklan

PESANAN PENAJA ^-^

A little note for all my readers...Semua foto2 dalam blog aku ni, kalau xde tag 'adialuvluze.blogspot.com' @ 'adialuvezul.blogspot.com' @ 'adialuze4eva.blogspot.com' tu biasa nye courtesy of google (Thanks google!!)...Kalau ada tag tu, harap uols tak men 'copy paste ' tanpa kebenaran ye...That's all for now!! Thanks for reading my Blog!!! ENJOY yaaaa....

Happily Married

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Saturday, August 21, 2010

Makan2 rUmAh KaWaN

A'kum...

Pejam celik,pejam celik, dh masuk 11 hari kita berpuasa kan? Dah nak dekat setengah bulan la jgk dan Alhamdulillah, aku masih belum amik cuti lagi..hehehe

Hari ni istimewa skit...Apa istimewanya? Haaaa...hari ni aku takyah ssh2 sgt nak mask sbb kwn aku ajak berbuka sm2 kat rmh dia. Mngkin lps Asar nanti aku g la rmh dia tolong2 skit pa yg ptt. Aku buat popiah udang je buat kudap2pan..Hikhikhik

Nanti aku amik gambar menu2 yg ada dan post dlm blog aku ni ye.. Tengok spesel ke tak..Huhuhu

Jap lagi aku nak start buat popiah aku tuh..Oklah...Nanti ada masa, aku continue lagi catatan aku utk hari ini..

Adioooossss!!!!

W'salm

No comments:

KLIK KAT SINI UNTUK JOIN SATU BENDA BEST PUNYE ^_^

Tengok Iklan Dulu