Iklan

PESANAN PENAJA ^-^

A little note for all my readers...Semua foto2 dalam blog aku ni, kalau xde tag 'adialuvluze.blogspot.com' @ 'adialuvezul.blogspot.com' @ 'adialuze4eva.blogspot.com' tu biasa nye courtesy of google (Thanks google!!)...Kalau ada tag tu, harap uols tak men 'copy paste ' tanpa kebenaran ye...That's all for now!! Thanks for reading my Blog!!! ENJOY yaaaa....

Happily Married

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday, May 22, 2011

Aku Masih Di sini

Assalammualaikum...

Sejak2 aktiviti berblogger agak terhad sekarang ni, rasa minat menulis dah tak seghairah dulu ... Huhuhu ... Biasalah ... Mula2 dulu memang excited, almaklum laaa .. benda baruuuu ...

Batuk aku tak elok lagi ... Kahak masih banyak melekat kat tekak ni haaa ... Aku nak kroooohhh kasi keluar tak reti ... Puas la aku dok kroooh2 tapi yang kuar setotet jeee .. Sakit tekak aku dibuatnye ... Sampai kuar darah laaa .. Tapi ok laa .. Takdelah kritikal ...

Semenjak dua menjak ni kesibukan diopis adalah lebih daripada biasa ... Seminggu 2 kali kena buat meeting untuk semua projek yang kitaorg support ... Tu blom lagi masalah2 tambahan lain yang timbul .. Memang tak pernah habis laaa ... Hiiiisssshhh ...


Suami aku lagi kesian .... Semalam dalam pukul 12malam kena gi opis sebab stok barang baru sampai ... Katanye sampai kol 3pagi je, tapi tgk2 sampai kol 6pagi baru balik ... Pagi ni, kol 0830pagi dah kena gi opis lagi ... Hmmmm ....

  

Ni la namanya nak cari rezeki yang halal ... Bukan senang nak senang ni kaannn .. Jadi, masa kita senang, ingat2 lah selalu zaman kita susah ... Selalu la bersyukur apa yang kita ada ... Memang susah ... Tapi, tak mustahil kaannnn  (。◕‿◕。) 


W'salam...

Adiossss...


1 comment:

sugar2 kapas strawberry said...

takpe kak.besush dahulu.bersennag kemudian

KLIK KAT SINI UNTUK JOIN SATU BENDA BEST PUNYE ^_^

Tengok Iklan Dulu