Iklan

PESANAN PENAJA ^-^

A little note for all my readers...Semua foto2 dalam blog aku ni, kalau xde tag 'adialuvluze.blogspot.com' @ 'adialuvezul.blogspot.com' @ 'adialuze4eva.blogspot.com' tu biasa nye courtesy of google (Thanks google!!)...Kalau ada tag tu, harap uols tak men 'copy paste ' tanpa kebenaran ye...That's all for now!! Thanks for reading my Blog!!! ENJOY yaaaa....

Happily Married

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, May 17, 2011

Seronoknye Dapat Berblog Semula !!! YIIIPPPPIIII !!!

Assalammualaikum...

Lama betul aku tak menulis kan .... Almaklumla ... Sejak2 blog dah di'haram'kan kat opis aku tu, terpaksa la aku bersara sekejap .. Hmmmm ..


Apa kabar kengkawan semua? Lama tak menulis ni, skill pun dah agak tumpul ... thehehhe ... Lama gak tak jenguk blog kengkawan ... Mungkin diaorg dah lupa kat aku kot ... mmmm .. entahlaaaa ...


Apapun, kepada yang msih sudi melawat blog yang tak seberapa ni, hanya ucapan TERIMA KASIH yang mampu kuberikan ..


Okla .. Nanti bila dah ada banyak idea menulis, aku akan datang lagi yeee ... Buat masa ni, sampai sini la dulu yeee ....

P/S : Aduyaaiii .. Hidung dah mula tersumbat, tekak dari semalam dah perit semacam ... Nak demam kah aku ???


W'salam...

Adiossss... 



2 comments:

deeya said...

akak ..........! rindu belog nie .. tu haaa kene kurangkan blogging utk kesihatan mata . ahakz !

lina said...

selamat berblog ekkk

KLIK KAT SINI UNTUK JOIN SATU BENDA BEST PUNYE ^_^

Tengok Iklan Dulu