Iklan

PESANAN PENAJA ^-^

A little note for all my readers...Semua foto2 dalam blog aku ni, kalau xde tag 'adialuvluze.blogspot.com' @ 'adialuvezul.blogspot.com' @ 'adialuze4eva.blogspot.com' tu biasa nye courtesy of google (Thanks google!!)...Kalau ada tag tu, harap uols tak men 'copy paste ' tanpa kebenaran ye...That's all for now!! Thanks for reading my Blog!!! ENJOY yaaaa....

Happily Married

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, June 22, 2012

Perjalanan 7 Hari Menuntut Ilmu Baru

بسم الله الرحمن الرحيم
السلام عليكم


Setelah seminggu menjalani latihan mengenai Business prospect yang terbaru di bawah naungan kompeni aku, akhirnya, hari ini segala-galanya selesai sudaaaahh .. Fuuuhh .. Legaaaa ...

Sebenarnya, aku takde la menyumbang apa-apa yang besar pun. Just attend untuk dapatkan gambaran keseluruhan sistem/projek terbaru tu. So, bila masanya khidmat department aku diperlukan, sekurang-kurangnya, kami telah serba sedikit ada pengetahuan yang boleh diaplikasikan. Hehehe ...

So, bila dah last day, apalagi .. Group Photoshoot !!!!! ~_~ .Maka terhasillah gambar yang berikut.
|
|
|
|
|
V
V
v
v
v



Aduyaaaiii .. betapa besarnya diriku itu ... Waaaaaaaaaa T_T .. Ada lagi beberapa keping gambo. Tapi disebabkan tak sempat nak upload, len kali je la aku kongsikan yek .. Ahakssss



P/S : Trainer kitaorang tu dua-dua dari Mesir. Sorang nama Nour (yg putih), sorang lagi nama Eissa (rambut kenting). Yang si Eissa tu, cakap English, slang Arab punyalah kuat sampai berpinor jugakla kepala aku nak paham dia cakap apa .. Hak hak hak

W'salam ..

Adioss ...


1 comment:

Unknown said...

Wah hebatnya korang attend Training ngan Foreigner...tahniah...kongsi la sket...Ekin pon pergi, Tuan Rohani pon..patut la msg lumba bercakap bhs Arab..

KLIK KAT SINI UNTUK JOIN SATU BENDA BEST PUNYE ^_^

Tengok Iklan Dulu