Iklan

PESANAN PENAJA ^-^

A little note for all my readers...Semua foto2 dalam blog aku ni, kalau xde tag 'adialuvluze.blogspot.com' @ 'adialuvezul.blogspot.com' @ 'adialuze4eva.blogspot.com' tu biasa nye courtesy of google (Thanks google!!)...Kalau ada tag tu, harap uols tak men 'copy paste ' tanpa kebenaran ye...That's all for now!! Thanks for reading my Blog!!! ENJOY yaaaa....

Happily Married

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, June 21, 2011

Bila Fikiran dan Jiwa Kacau ..

Assalammualaikum...

Hari ni setelah sekian lama, barulah aku berkesempatan berkunjung ke blog En.Ben. Seronok plak dok baca entri2 beliau. Cara beliau menulis, mengarang ayat, membina cerita ... bahasa yang selamba dan bila kita baca tu, seolah2 dalam kepala otak kita ni, kita dengar beliau bercerita ...

Ceceh .. Lebey2 la plak memuji kan .. Bukan membodek ye, aku komen IKHLAS .. Takde niat pe2 pun .. Lagipun, aku ni adalah manusia yang paling tak reti dalam hal2 bodek membodek ni ... heh ..

Hari ni dah masuk 21 Jun 2011 ... Lagi sebulan lebih kita akan menyambut Ramadhan .. Yeaaahuuuu !!!! Semenjak dua tiga menjak dah sedar diri dah tak berapa nak muda ni, aku sangat2 excited untuk menyambut Remadhan berbanding Aidilfitri .. Sebabnya, hanya dalam bulan Ramadhan la aku akan rasa SANGAT tenang, aman dan damai ... Subhanallah ...

Tapi, bukan maksud aku yang bulan2 biasa tu aku tak tenang yeee .. Cuma masa bulan Ramadhan je segala ketenangan itu menjadi lebih bermakna ...

Dalam bulan 4 hari tu, aku mengalami kecelaruan minda (bukan gila okeh) hingga menyebabkan aku suka sangat nak  menangis ... Hmmmph ... Cam kritikal je kaaannn ... Tapi ! Jangan risau ye kengkawan .. Sebabnya, seorang sahabat aku telah memberi aku penawar yang paling mujarab !!!

 
Nak tau apa dia ?

Meh tengok ni 
|
|
|
|
V
v
v

Amacam ? Caya tak ? Kalau korang tak caya, cuba la amalkan baca doa pembuka 12pintu tu selalu .. Insyallah, hati akan lagi tenang dan aman ... ^_^
W'salam...

Adiosss...

No comments:

KLIK KAT SINI UNTUK JOIN SATU BENDA BEST PUNYE ^_^

Tengok Iklan Dulu