Iklan

PESANAN PENAJA ^-^

A little note for all my readers...Semua foto2 dalam blog aku ni, kalau xde tag 'adialuvluze.blogspot.com' @ 'adialuvezul.blogspot.com' @ 'adialuze4eva.blogspot.com' tu biasa nye courtesy of google (Thanks google!!)...Kalau ada tag tu, harap uols tak men 'copy paste ' tanpa kebenaran ye...That's all for now!! Thanks for reading my Blog!!! ENJOY yaaaa....

Happily Married

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, June 20, 2011

Setelah Lama Tak Berblog .... Ummphhh

Assalammualaikum... 

Woooow !!! Lama giler aku tak tgk2 blog ni ... Bukan aper ... biasalah kalau penyakit 'M' tu datang, nak menaip pun rasa beraaaattt je tangan nih ... Hehehehe

Apa la citer kengkawan blogger laaa niiii .. Mesti ramai yang dok sbuk2 promote blog untuk menang award yang Digi taja tu .. Pekenama award tu yeee .... Kalau tak silap, namanya 'Wooowww Award' kan,kan,kan ?? Kepada yang join tu, Good Luck aku ucapkan yee .....



Ni baru n3 intro je dari aku ... Bahan menulis banyak dalam kepala otak ni, nak keluarkan dalam bentuk bait2 kata tu yang tak berapa nak rajin nih ... Nanti aku cuba cari 'ubat rajin' yeee ... Kita jumpa lagi nanti kay !!! Bobaaaiiii !!!


W'salam... 

Adiossss... 

 

1 comment:

lina said...

sama la aida kerana penyakit "M" telah dtg menyeram diri :)

KLIK KAT SINI UNTUK JOIN SATU BENDA BEST PUNYE ^_^

Tengok Iklan Dulu