Iklan

PESANAN PENAJA ^-^

A little note for all my readers...Semua foto2 dalam blog aku ni, kalau xde tag 'adialuvluze.blogspot.com' @ 'adialuvezul.blogspot.com' @ 'adialuze4eva.blogspot.com' tu biasa nye courtesy of google (Thanks google!!)...Kalau ada tag tu, harap uols tak men 'copy paste ' tanpa kebenaran ye...That's all for now!! Thanks for reading my Blog!!! ENJOY yaaaa....

Happily Married

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday, June 26, 2011

Famili Day Yang Tak Berapa Nak berFamili

Assalammualaikum...

Hari tu aku ada join family day yang kompeni aku taja untuk client kami. Oleh kerana ramai developer2 dan orang2 berpangkat kat kompeni aku takleh nak gi, maka kami pun di suruh pegi laaaa ... Kiranya, kami ni macam sparepart laaa .... Sparepart pun sparepart laaa ... Janji leh gi release tension kat JANDA BAIK ..

Aku bukan berseorangan, aku gi ngan kak Dmanja ngan famili dia. Laki aku cam biasa laaa ... Kerja ... Jadi, takleh la nak menjoinkan diri ... Sebab tu aku kata "Famili Day Yang Tak Berapa Nak berFamili" .. Huhuhuhu

Kat bawah ni aku nak share beberapa gambar la ngan korng ... Sebenarnya, kami pegi ni dalam bulan 4 tapi, baru sekarang berkesempatan nak bercerita .. Ekekekeke ... Meh la layaaaaaaannnnnnn !!! 






W'salam...

Adiosss...


1 comment:

lina said...

salam aida best nya pi janda baik ni..air terjun nya sejuk sgt...nyaman kan

KLIK KAT SINI UNTUK JOIN SATU BENDA BEST PUNYE ^_^

Tengok Iklan Dulu