Iklan

PESANAN PENAJA ^-^

A little note for all my readers...Semua foto2 dalam blog aku ni, kalau xde tag 'adialuvluze.blogspot.com' @ 'adialuvezul.blogspot.com' @ 'adialuze4eva.blogspot.com' tu biasa nye courtesy of google (Thanks google!!)...Kalau ada tag tu, harap uols tak men 'copy paste ' tanpa kebenaran ye...That's all for now!! Thanks for reading my Blog!!! ENJOY yaaaa....

Happily Married

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, November 10, 2011

Menulis Di Pagi Buta ^^'

بسم الله الرحمن الرحيم
السلام عليكم

Agak lama kan rasanya aku tak menulis. Bukan merajuk atau sibuk sesangat pun. Cumanya idea untuk menulis tu tak berapa nak ada. Lagipun, bila menulis ni, takmo la terlalu ikut perasaan sangat. Takut kalau tersalah menulis, leh buat tambah dosa jee kan. Heh ...


Menulis ni kalau kena gayanya, boleh jadi inspirasi untuk orang lain. Ada jugak yang leh buat duit! Tapi, tak kurang gak yang boleh buat tambah saham Neraka !! NAUZUBILLAH !! Mintak jauh la yee ...


Antara blogger yang aku suka baca hasil penulisannya adalah Encik Shahrom. Bukan nak membodek ye. Cuma menulis berdasarkan kebenaran. Kalau kat opis tu, kalau ada masa, aku ada gak menjengah ke Blog Beliau. Tapi, dek kerana pembatasan dalam penggunaan Blogger ni, aku hanya mampu membaca je tanpa boleh meninggalkan jejak. Takpela. Janji aku dapat serba sedikit ilmu pengetahuan dari sahabat yang sorang ni.


Kepada sahabat2 blogger lain, jangan la terasa hati ye. Blog2 kalian pun ada jugak aku kunjungi. Cuma sebab takleh nak tinggal jejak je jadi aku jadi silent reader je la sekarang ni .. Ok la jugak.Habis semua entri orang aku leh baca dan ada yang kadang2 buat aku gelak sorang2 .. Ahaksss ...


Entri ini ditulis oleh aku pada jam 0125AM. Mata pun dah terpisat-pisat nih. Nak gi tido. Di lain kesempatan, selagi nyawa dikandung badan, Insyallah kita akan berjumpa lagi dibebelan aku yang akan datang yeee .. Chowww !!!


W'salam & Adios !!

No comments:

KLIK KAT SINI UNTUK JOIN SATU BENDA BEST PUNYE ^_^

Tengok Iklan Dulu