Iklan

PESANAN PENAJA ^-^

A little note for all my readers...Semua foto2 dalam blog aku ni, kalau xde tag 'adialuvluze.blogspot.com' @ 'adialuvezul.blogspot.com' @ 'adialuze4eva.blogspot.com' tu biasa nye courtesy of google (Thanks google!!)...Kalau ada tag tu, harap uols tak men 'copy paste ' tanpa kebenaran ye...That's all for now!! Thanks for reading my Blog!!! ENJOY yaaaa....

Happily Married

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday, November 13, 2011

Ceciter Ombak Rindu ... Weeeeeee !!!! ^^

Assalammualaikum & Salam Sejahtera ...

Terujanya bila tengok The Making Of Ombak Rindu kat TV hari ni. Aku tau yang The Making ni dah baper kali pun ditayangkan, tapi aku baru hari ni terajin nak tengok. Kalau tengok sinopsisnya, dialog-dialog yang disebutkan memang sebijik la cam dalam novelnya. Tapi, nak tau berapa tepat adaptasi filem ni dengan novelnya, kenalah tunggu 1 DISEMBER 2011 ! ^^

Kat sini aku nak share trailer dari filem tersebut dan jugak lirik lagu temanya skali. Enjoy !!!!!!!!




Lirik Lagu OST Filem Ombak Rindu


Adira :Tuhan tolong lembutkan hati dia

Untuk terima ku seadanya
Kerna ku tak sanggup
Kerna ku tak mampu
Hidup tanpa dia di sisi ku



Hafiz :Tuhan aku tahu banyak dosa ku

Hanya ingat Kamu kala duka ku
Namun hanya Kamu yang mampu membuka
Pintu hatinya untuk cintaku



Adira :Malam kau bawalah rinduku

Untuk dirinya yang jauh dari ku
Agar dia tidak kesepian
Selalu rasa ada cinta agung



Hafiz :Hujan bawa air mata ku

Yang mengalir membasuh luka ku
Agar dia tahu ku terseksa
Tanpa cinta dia di hatiku



Hafiz & Adira :Hanya mampu terserah

Moga cahaya di penanti



Hafiz:Tuhan tolong lembutkan hati dia

Untuk terima ku seadanya



Adira:Kerna ku tak sanggup

Kerna ku tak mampu
Hidup tanpa dia di sisi ku



Sumber : SINI





Ni aku bagi skali video klip lagu ni .. Best !!! huhuhu


P/S : Teringin nak tengok novel Aisha Sofea - JAUH diadaptasi dalam bentuk filem jugak dan pelakon-pelakon utama pilihan aku adalah : Aaron Aziz dan jugak Lisa Surihani .. Boleh? Hehehe


W'salam...


Adiossss !!


6 comments:

sugar2 kapas strawberry said...

wow tak sabar !!

cik RaRa said...

sy tag akak :)

http://ribenablackcurrent.blogspot.com/2011/11/contest-blog-ter-comel.html

AzianKhalil said...

mmg tak sabar...

reenapple said...

weeewit... buku dia best...=)

sahromnasrudin said...

assalamualaikum

wife saya pun dah tak sabar nak tunggu tgk citer nie huhuhuhhhh

L said...

bez eh?? huhu

jom bacer kejap..=)
http://lolz-l.blogspot.com/2011/11/belajar-dari-alam.html

KLIK KAT SINI UNTUK JOIN SATU BENDA BEST PUNYE ^_^

Tengok Iklan Dulu