Iklan

PESANAN PENAJA ^-^

A little note for all my readers...Semua foto2 dalam blog aku ni, kalau xde tag 'adialuvluze.blogspot.com' @ 'adialuvezul.blogspot.com' @ 'adialuze4eva.blogspot.com' tu biasa nye courtesy of google (Thanks google!!)...Kalau ada tag tu, harap uols tak men 'copy paste ' tanpa kebenaran ye...That's all for now!! Thanks for reading my Blog!!! ENJOY yaaaa....

Happily Married

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, January 31, 2012

Cerita Aku Bercuta cuti ... Yippppiiiiiyyyyyy


بسم الله الرحمن الرحيم
السلام عليكم

Selamat kembali dari bercuti semua !!! Pada yang baru memulakan tugas hari ni tu, amacam? Banyak ke kerja yang bertimbun-timbun? Ahaksss .. Aku pun baru je kembali bekerja setelah amik cuti panjang dari hari Khamis lepas. Tapi .. Hmmm .. Macam tak puas jee .. Biasalah manusia kan ...


Aku balik kampung sebab anak kazen aku kawin. Walaupun majlis sambut menantu, tapi meriahnya, mengalahkan kenduri anak pompuan. Kiranya aku balik dari Hari Jumaat tu memang agak sibuk laa .. Walaupun aku datang tu pun saje buat-buat sibuk, masih terasa kepenatannya okeh .. Heh ...


Majlisnya hari Sabtu, aku ngan adik aku ditugaskan untuk menjadi penanggah .. Walaupun cuma posing cantik sambil tuangkan air untuk para tetamu dan mengemas meja, macam aku cakap tadi, kepenatan masih terasa jugakkk ...


Gambo aku tak amik sebab tepon aku masih rosak dan takde plak terpikir nak pinjam kamera sesapa .. Hehehe ...


Motif sebenar balik kampung untuk bergomol-gomolan dengan anak sedara aku tak berapa menjadi kerana 'kesibukkan' aku di majlis kawin tersebut dan semalam (Ahad), sebelum aku balik KL, si kecik Nur Dhiandra Adelia kena tahan kat wad sebab sakit kuning. Aduyaaiii ...


Takpela. Hujung minggu ni, cuti sampai Selasa, Insyallah, dengan izin dari Suamiku yang tercinta, aku akan menggagahkan diri menaiki bas pulang ke kampung. Laki aku takleh ikut sebab dia kena keje .. kuang, kuang,kuang ...


Okeylah. Aku nak gi membuta sebab mata dah memberat sesangat. Esok, kalau ada kesempatan, aku update la blogku ini yee ... Selamat Malam semua!!! ZZZZZZzzzzzz


P/S : Al Fatihah buat ayahanda K.Ina yang telah pergi mengadap Illahi tengahari tadi. Semoga rohnya dicucuri rahmat dari yang Maha Esa sentiasa .. Amiinnn ...


W'salam...

Adiosss...

No comments:

KLIK KAT SINI UNTUK JOIN SATU BENDA BEST PUNYE ^_^

Tengok Iklan Dulu