Iklan

PESANAN PENAJA ^-^

A little note for all my readers...Semua foto2 dalam blog aku ni, kalau xde tag 'adialuvluze.blogspot.com' @ 'adialuvezul.blogspot.com' @ 'adialuze4eva.blogspot.com' tu biasa nye courtesy of google (Thanks google!!)...Kalau ada tag tu, harap uols tak men 'copy paste ' tanpa kebenaran ye...That's all for now!! Thanks for reading my Blog!!! ENJOY yaaaa....

Happily Married

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, January 17, 2012

Khas Buat Yang Ter ❤


بسم الله الرحمن الرحيم
السلام عليكم

Entri ini khas buat suami saya, Incik "Z" (。◕‿◕。)



Saya sayang awak dan saya bersyukur kerana Tuhan memberi saya peluang untuk menjadi isteri awak dan terima kasih kerana menerima saya selama ini seadanya ...


Walau kita baru bertatih dalam melayarkan bantera perkahwinan ini, terlalu banyak suka duka yang telah kita lalui bersama. Mungkin tak sebanyak orang lain yang dah berpuluh-puluh tahun hidup bersama, tapi yang penting, kita masih bahagia. Alhamdulillah ...


Saya sayang awak dan saya berdoa andai saya 'pergi' dulu, awak akan sama-sama menyempurnakan pengkebumian saya, awak akan menghadiahkan saya bacaaan surah Yassin dan Al-Quran setiap hari, awak yang akan memimpin saya ketika meniti titian sirah dan semoga awak yang akan menjadi bidadari saya di syurga.


Yang paling utama, andai saya 'pergi' dulu, saya harap awak akan dapat meneruskan hidup dengan bahagia. Andai ada insan yang boleh buat awak tersenyum dan bahagia, teruskanlah hidup dengan dia. Yang 'pergi' akan tetap pergi dan yang tinggal, kena meneruskan hidup dan berbahagia selagi ada hayat dikandung badan ..





P/S : Ayat jiwang memalam buta dari aku yang memang tak berapa nak berjiwa karat ni haa .. Thehehehe ...


W'salam...

Adiosss...

1 comment:

reenapple said...

sweet..=)

rasa-rasa dia baca tak?

KLIK KAT SINI UNTUK JOIN SATU BENDA BEST PUNYE ^_^

Tengok Iklan Dulu