Iklan

PESANAN PENAJA ^-^

A little note for all my readers...Semua foto2 dalam blog aku ni, kalau xde tag 'adialuvluze.blogspot.com' @ 'adialuvezul.blogspot.com' @ 'adialuze4eva.blogspot.com' tu biasa nye courtesy of google (Thanks google!!)...Kalau ada tag tu, harap uols tak men 'copy paste ' tanpa kebenaran ye...That's all for now!! Thanks for reading my Blog!!! ENJOY yaaaa....

Happily Married

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday, January 8, 2012

Semoga Kebahagiaan Sentiasa Bersama Kalian

بسم الله الرحمن الرحيم
السلام عليكم

Hari Ahad datang lagi dan aku masih berkesempatan menghirup udara segar di bumi ALLAH ini. Alhamdulillah. Sesungguhnya, pemberian Allah sahaja yang tiada tanda harga dan tak boleh nak dijual beli.

Kemana kalian hujung minggu ini. Mesti ada yang sibuk membeli belah atau makan angin bersama keluarga kan. Aku pulak, cam biasa, lepak-lepak je kat rumah. Bagi aku, tiada yang lebih bermakna selain dari keizinan Allah untuk aku meluangkan masa dengan insan tersayang dalam suasana aman, tenang, relax dan penuh dengan kasih sayang. Alhamdulillah, aku masa diberi peluang itu.

Bulan permulaan di tahun baru 2012 ini, dah terlalu banyak cerita yang aku dengar. Ada yang menyeronokkan (adik aku nak beranak dah) dan ada jugak yang menyedihkan (terlalu sedih dan peribadi untuk dinyatakan di sini). Walau apa pun, doa aku akan sentiasa mengiringi mereka-mereka yang aku sayang dan kasihi selagi ada hayat dikandung badan. Insyallah.

 اَللَّهُمَّ إِنِّيْ أَسْأَلُكَ سَلاَمَةً فِيْ الدِّيْنِ وَعَافِيَةً فِي الْجَسَدِ
 وَزِيَادَةً فِي الْعِلْمِ وَبَرَكَةً فِي الرِّزْقِ

Ya Allah, sesungguhnya kami memohon kesejahteraan agama kami dan kesihatan yang baik pada jasad kami dan ilmu yang bertambah serta rezeki yang berkat.

Esok dah kerja. Pagi-pagi masuk je dah ada meeting. Hari Rabu pun ada meeting gak. Hari Jumaat pun.Uiissshhhh. Beronok ronoknye raseeeee ... (mata pandang atas, tangan atas bahu) .. ahaksss

Tongue Smiley

P/S : Ini adalah entri auto publish. So, agenda-agenda yang diceritakan (yang belum terjadi) mungkin akan berubah ^^

W'salam ..

Adioss ...

No comments:

KLIK KAT SINI UNTUK JOIN SATU BENDA BEST PUNYE ^_^

Tengok Iklan Dulu