Iklan

PESANAN PENAJA ^-^

A little note for all my readers...Semua foto2 dalam blog aku ni, kalau xde tag 'adialuvluze.blogspot.com' @ 'adialuvezul.blogspot.com' @ 'adialuze4eva.blogspot.com' tu biasa nye courtesy of google (Thanks google!!)...Kalau ada tag tu, harap uols tak men 'copy paste ' tanpa kebenaran ye...That's all for now!! Thanks for reading my Blog!!! ENJOY yaaaa....

Happily Married

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, June 26, 2012

Stalker oH Stalker

بسم الله الرحمن الرحيم
السلام عليكم

Pengskodeng a.k.a Stalker.



 Apa pendapat korang tentang mereka-mereka yang mempunyai profession sedemikian. Marah? Geram? Seronok? Hurmmm ... Pada aku, aku tak kisah pun. Nak skodeng, skodeng la. Nak stalk, stalk laaa ... Bukan aku tulis benda bida'ah atau ajaran sesat pun. Muahahahaaa ..

 
Tapi, yang tak bestnya, kalau stalker ni jenis yang baca entri kita, pastu, pakat-pakat tak puas ati plak ngan apa yang kita kongsikan/tulis. Issshhhkkk .. Camner tu? Dah la dia masuk ke'rumah' kita, pastu, nak hangin-hangin plak ngan kita .. Hurrrmmm -____-"

 
What to do ... ? Nak puaskan ati semua orang memang mustahil la kan .. ? Dalam dunia ini, kalau ada yang suka ngan kita, pasti ada yang tak berapa nak suka ngan kita. Takyah tengok orang laaa .. kita sendiri ni pun, takdelah semua orang kita suka kaaannn .. Ada la jugak 2-3 orang yang kita menyampah .. kan,kan,kan .. Theheheheee

 
So, apa yang kita leh buat. Selalu-selalulah pandang kebaikan dalam diri seseorang tu. Jangan dok pandang yang negatif je. Tak baik. Manusia takde yang sempurna. Walaupun kita rasa menyampah macamana pun, cuba-cuba laa ajar diri kita untuk menerima seadanya orang itu. Kita pun tak suka kan kalau kita tau ada orang yang mencik ngan kita.

 
Aku juga bukan manusia sempurna. Kepada si polan dan polanah yang pernah aku sakiti hatinya, dari lubuk hati yang paling dalam, aku ingin memohon maaf. Mudah-mudahan ada antara kalian yang tersesat masuk dalam blog aku ni dan membaca entri ini. Maafkan aku. 

 
Aku ini wanita biasa
Bisa sakit luka karena cinta
Dingin sepi kerap menyapa
Air mata jatuh lukisan raga

Kadang ku kuat setegar karang
Kadang ku rapuh lemah liar merana

[chorus1]
Maafkan aku bila hasratku keliru
Sulut gairah jiwamu
Ku yang dosakan cinta kekasih

Maafkan aku bila hasratku keliru
Sulut gairah jiwamu
Ku yang dosakan cinta kekasih hatiku

Kekasih hatiku maafkan aku
Aku wanita biasa

Dingin sepi kerap menyapa
Air mata jatuh lukisan raga

Kadang ku kuat setegar karang
Kadang ku rapuh lemah liar merana

[chorus2]
Maafkan aku bila hasratku keliru
Sulut gairah jiwamu
Ku yang dosakan cinta kekasih

Maafkan aku bila hasratku keliru
Sulut gairah jiwamu
Ku yang dosakan cinta kekasih
Hatiku… maafkan aku..

Sumber : SINI


W'salam ..

Adioss ...

5 comments:

reenapple said...

yes.. agree with ur opinion.. kadang3 bila ada orangyg suka kita sudah tentu ada orang yg tak suka... again, nak puaskan hati manusia memang susah.. senang3 jaga diri sendiri.. itu yg terbaik.

n then pasal stalker, hurm.. selagi stalker tu tak buat benda buruk kat kita, maybe that's ok kot.. tapi kalau dah jadi, nk wat camne kan.. huuu.

#eh.. pnjg lak.. huuuu

fairus said...

SEANDAINYA KITA SUDAH MASUK KE MEDIA SOSIAL, KITA KENA BERANI DENGAN SEGALA KEMUNGKINAN YANG AKAN TERKENA PADA KITA..

Aida Tamrim said...

reenapple : Heehhee .. lagi panjang pun takpe .. appreciate sbb ada org sudi baca entri kat sini :)

Fairus : Betul tuh ! Dunia tanpa sempadan ni kadangkala agak menakutkan .. Ngeee~~

Unknown said...

orang2 macam ni memang ramai.. dah baca pastu tak puas hati.pelik je..kalau tak puas hati, tak payahlah baca sampai habis.. pelik2 je.hehehe

Aida Tamrim said...

Boni JLL3 : Biasala .. dlm dunia ni macam2 jenis manusia ada .. Yg penting, xyah amik pusing sgt .. nanti jadi pening ! Hehehee

KLIK KAT SINI UNTUK JOIN SATU BENDA BEST PUNYE ^_^

Tengok Iklan Dulu