Iklan

PESANAN PENAJA ^-^

A little note for all my readers...Semua foto2 dalam blog aku ni, kalau xde tag 'adialuvluze.blogspot.com' @ 'adialuvezul.blogspot.com' @ 'adialuze4eva.blogspot.com' tu biasa nye courtesy of google (Thanks google!!)...Kalau ada tag tu, harap uols tak men 'copy paste ' tanpa kebenaran ye...That's all for now!! Thanks for reading my Blog!!! ENJOY yaaaa....

Happily Married

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, July 30, 2012

Celoteh Ramadhan ke-10 : Cakap-cakap Kosong Je

بسم الله الرحمن الرحيم
السلام عليكم

Bulan-bulan puasa ni, nak mengarang entri apa-apa takut bahasa yang digunakan tak sesuai, so nak selamat, aku just masukkan entri-entri yang santai-santai dan berilmiah je la ye.

Di samping itu, dengan rasa rajinnya, aku men'touch-up' kan blog aku ni seadanya. Tetiba je aura gegirl meresap dalam jiwa aku ni .. Tu yang terajin ubah itu ini dalam mode pinky-pinkish .. Theheheee .. Segala gadjet madget tu, aku dapat dari belog INI .

Sepanjang 9 hari Ramadhan ni, Alhamdulillah, aku masih diberi kekuatan untuk menyediakan juadah berbuka puasa dan bersahur dengan air tangan aku sendiri. Mudah-mudahan, rajinnya sampai la ke akhir puasa nanti.

Kalau tahun lepas aku terlebih rajin berkongsi resepi juadah berbuka aku, tahun ni, malasnya plak yang terlebih-lebih ... Huhuhuhu ... Bukan apa, resepi aku takdelah segempak cef Hanieliza ke atau CMG  ke Mamawandiha .. Tu yang segan nak kongsikan tu. Tkpela. Nanti kalau aku masak gempaq sikit, aku kongsikan la yee .. Ahaksss

Okla. Aku nak gi tengok-tengok blog-blog masakan yang ada .. Nak cari resepi masak hari ni .. Chow !!!



W'salam ..

Adioss ...

2 comments:

fairus said...

MASAK JUADAH SENDIRI LAGI JIMAT RASANYA..

Unknown said...

hahahaha.. mod gegirl datang?? selama ni mod apa ye??hehehe

KLIK KAT SINI UNTUK JOIN SATU BENDA BEST PUNYE ^_^

Tengok Iklan Dulu