Iklan

PESANAN PENAJA ^-^

A little note for all my readers...Semua foto2 dalam blog aku ni, kalau xde tag 'adialuvluze.blogspot.com' @ 'adialuvezul.blogspot.com' @ 'adialuze4eva.blogspot.com' tu biasa nye courtesy of google (Thanks google!!)...Kalau ada tag tu, harap uols tak men 'copy paste ' tanpa kebenaran ye...That's all for now!! Thanks for reading my Blog!!! ENJOY yaaaa....

Happily Married

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday, September 25, 2011

Best, Memang Best ... ^o^

بسم الله الرحمن الرحيم
السلام عليكم

Merujuk kepada entri aku yang INI , akhirnya, setelah diperap, aku berkesempatan jugak menonton wayang .. Nak tau citer apa ? Haaa .. Setelah puas berfikir dan membuat pilihan, akhirnya aku memutuskan untuk menonton cerita ni ...

V
V
V
v
v
v


Aku sebenornya tak berapa nak gemor la sangat nak tgk citer ni pun. Tapi, memandangkan laki aku beriya-iya sangat nak menonton (dia kata ni citer Rowan Atkinson yang terakhir .. yeke?), akhirnya aku mengalah la jugak .. Almaklumlaaa .. Isteri solehah la katakan ... Wakaakakaka ... terpuji diri sendiri la pulak .. Ahakssss~~

Komen aku mengenai filem ini adalah .... 



Dan aku memberikannya filem ini ...




Bukan nak memuji melambung-lambung, tapi jalan ceritanya memang la BEST ! Dari awal cerita sampai la habis, satu pawagam tu dok macam ni haa ...







So, pada yang tensen-tensen dan rasa nak tengok wayang tu, cuba-cuba la pergi tengok citer ni yeeee ... Sekurang-kurangnya, citer ni takda la macam cerita-cerita spy Amerika yang lain yang asyik dok buat citer pasal orang Islam ni pengganas jeee .. huhuhu

P/S : Walaupun dapat seat paling depan skali, tapi aku tak kisah pun .. sebab ceritanya sangat-sangat la menghiburkan .. Ahakss .. Lagi skali aku nak ucapkan " TQVM Nuffnang & TGV Cinemas !!!! "

W'salam

Adiosss...

No comments:

KLIK KAT SINI UNTUK JOIN SATU BENDA BEST PUNYE ^_^

Tengok Iklan Dulu