Iklan

PESANAN PENAJA ^-^

A little note for all my readers...Semua foto2 dalam blog aku ni, kalau xde tag 'adialuvluze.blogspot.com' @ 'adialuvezul.blogspot.com' @ 'adialuze4eva.blogspot.com' tu biasa nye courtesy of google (Thanks google!!)...Kalau ada tag tu, harap uols tak men 'copy paste ' tanpa kebenaran ye...That's all for now!! Thanks for reading my Blog!!! ENJOY yaaaa....

Happily Married

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, March 30, 2012

Ucapan Untuk Yang Tersayang

بسم الله الرحمن الرحيم
السلام عليكم


Pada tanggal 30hb Mac 29 tahun yang lepas, telah lahir seorang bayi lelaki yang diberi nama Mohamad Z. 25 tahun kemudian lelaki itu telah bertemu jodoh dengan seorang wanita yang sehingga kini telah hampir 4 tahun sah menjadi isterinya.

Hari ini merupakan salah satu hari yang paling istimewa yang akan muncul pada setiap tahun. Tiada barangan mewah yang mampu diberikan. Apa yang mampuku persembahkan untukmu wahai suamiku, hanyalah secebis hati yang ikhlas menyayangimu yang diharap dapat bersama selamanya hingga ke hujung nyawa hendaknya. Insyallah.


Aku juga ingin mengambil kesempatan ini untuk mengucapkan ...

 
" Semoga hidup Abg akan kekal bahagia dikelilingi oleh insan-insan yang Abg kasih dan sayangi.. dan semoga I termasuk dalam kalangan insan-insan yang penting dalam hidup Abg. Semoga kita semua akan sentiasa berada di bawah limbungan kasih dan rahmat Allah sentiasa hendaknya. Amin. "

W'salam ..


Adioss .

2 comments:

adianiez AIDA said...

nice!

Unknown said...

wargh..so sweet.. selamat hari lahir juga kepada dia.. semoga berbahgia sehinggalah ke akhir hayat.. amin

KLIK KAT SINI UNTUK JOIN SATU BENDA BEST PUNYE ^_^

Tengok Iklan Dulu