Iklan

PESANAN PENAJA ^-^

A little note for all my readers...Semua foto2 dalam blog aku ni, kalau xde tag 'adialuvluze.blogspot.com' @ 'adialuvezul.blogspot.com' @ 'adialuze4eva.blogspot.com' tu biasa nye courtesy of google (Thanks google!!)...Kalau ada tag tu, harap uols tak men 'copy paste ' tanpa kebenaran ye...That's all for now!! Thanks for reading my Blog!!! ENJOY yaaaa....

Happily Married

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, March 21, 2012

Gud Luck Arin !!!

بسم الله الرحمن الرحيم
السلام عليكم

Hari ni keputusan SPM keluar kan? Adik bongsu aku mesti tengah berdebar-debar kat kampung tuh. Thehehe. Apapun, entri aku ni just nak wish kat dia :


Aku pasti bagi ramai mereka-mereka diluar sana yang nak amik SPM tu, kalau agak-agak dapat keputusan yang tak berapa nak best, mesti akan rasa kecewa la, frust menonggeng la, dan segala macam rasa yang tak best la yang akan dirasa. Tapi, tahukah anda yang SPM bukanlah penamat untuk segala-galanya? Sedar tak sedar, ia hanyalah sekadar permulaan. Permulaan untuk sesuatu yang lebih penting.

Kalau agak-agak keputusan memang tak cemerlang, cuba apply form 6. Berkat kesabaran, Insyallah akan berjaya. Ala .. Albert Einstein mula-mula dulu pun bukannya bijak mana pun. Kalau nak bijak, Imam Syafie lagi bijak .. Umur 9 tahun dah leh hafal Al-Quran. Tapi, kita tau yang kita memang bukan dari kalangan mereka-mereka yang terpilih untuk dianugerahkan dengan kebijaksanaan begitu kan. So, usaha la selagi boleh. Allah takkan mensia-siakan makhluknya yang berusaha.

Kesimpulannya, pada mereka yang mendapat keputusan yang cemerlang, jangan terlalu bangga diri, kerana belum tentu anda akan berjaya dalam hidup. Pada mereka yang gagal, jangan pernah berhanti untuk berusaha dengan lebih kuat lagi untuk mencapai kejayaan yang lebih cemerlang.

P/S : Hidup tanpa dugaan umpama makan tanpa garam dan gula. Tawar dan tak menyelerakan. ^^

W'salam ..

Adioss .

1 comment:

sahromnasrudin said...

assalamualaikum


spm awk dpt brp?? hihihhh

KLIK KAT SINI UNTUK JOIN SATU BENDA BEST PUNYE ^_^

Tengok Iklan Dulu