Iklan

PESANAN PENAJA ^-^

A little note for all my readers...Semua foto2 dalam blog aku ni, kalau xde tag 'adialuvluze.blogspot.com' @ 'adialuvezul.blogspot.com' @ 'adialuze4eva.blogspot.com' tu biasa nye courtesy of google (Thanks google!!)...Kalau ada tag tu, harap uols tak men 'copy paste ' tanpa kebenaran ye...That's all for now!! Thanks for reading my Blog!!! ENJOY yaaaa....

Happily Married

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday, April 8, 2012

Akhirnya ... Dapat Jugak ... Alhamdulillah !!


بسم الله الرحمن الرحيم
السلام عليكم

Hari tu, adalah dalam seminggu aku craving nak makan beef steak kan? Alhamdulillah, hari tu, sempena besday Incik Hubby, kami telah pergi ke satu tempat untuk menikmati hidangan yang aku teringin sangat nih. Mula-mula aku nak belanja, tapi Incik Hubby kata takpela, biar kami kongsi-kongsi jee ... Hehehehe ..


Ini lah pertama kali aku makan kat tepat yang eksklusif camnih. Bila belek-belek menu pun agak terkesima dengan harga semua makanannya ... Hmmmm ... Tkpela. Bila lagi nak rasa kan. Sekali seumur hidup dapat rasa dah syukur, Alhamdulillah ...


Sebenarnya, plan asal nak makan kat Kg Baru je .. Tapi disebabkan malam minggu, memang cari nahas la gi situ. Dari pukul 9 sampai pukul 11 malam semua kedai yang kami nak masuk penuuuuuhhh memanjang. So, sebab perut dah lapar dan Incik Hubby tau yang aku memang dah lama teringin makan beef steak ni, maka, kami gi la jugak tempat mewah ni tadi ... Mekasih Abg !!!! Muaaaahhhh !!! (Gedik je bunyi)


Okla, inilah rupanya hidangan yang aku order. Incik Hubby makan chicken chop. Tak sempat amik gambo. Malu pun ada. Cam jakun je dok amik-amik gambo pebagai .. huhuhu



Dan inilah dia muka orang yang suka hati sebab dapat makan apa yang diidam sekian lama. Hehehehe


P/S : Tempat makan saje aku takmo bgtau kat mana. Konon-kononnya nak buat korang semua berteka teki je laaa ... Wakakakaa

W'salam...

Adiosss...

4 comments:

reenapple said...

oloooo... ada hadiah tak kalau kasi jawapan betul??? hehehehe,

*eh.. aku pun bukan duk area KL so tak tahu.. hahahha.

sweet../. =)

Dayang Deno said...

sukenye dapat makan steak yeee... deno dah lama tak makan... harge pun bleh tahan kan mahal.. hehe

Unknown said...

hadoiyai......... pun sedap jgak......

Unknown said...

hadoiyai......... pun sedap jgak......

KLIK KAT SINI UNTUK JOIN SATU BENDA BEST PUNYE ^_^

Tengok Iklan Dulu