Iklan

PESANAN PENAJA ^-^

A little note for all my readers...Semua foto2 dalam blog aku ni, kalau xde tag 'adialuvluze.blogspot.com' @ 'adialuvezul.blogspot.com' @ 'adialuze4eva.blogspot.com' tu biasa nye courtesy of google (Thanks google!!)...Kalau ada tag tu, harap uols tak men 'copy paste ' tanpa kebenaran ye...That's all for now!! Thanks for reading my Blog!!! ENJOY yaaaa....

Happily Married

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, December 28, 2011

Celoteh Hari Rabu

بسم الله الرحمن الرحيم 
السلام عليكم

Batuk dan selsema aku masih belum baik. Dek kerana kandungan kahak yang manimbun, pendengaran aku jadi sedikit terjejas. Kepala pulak ada rasa cam .. mmm .. ntah. Taktau camne nak cakap. Yang penting, takleh ada yang tak kena, aku ni rasa nak marah je rasanya .. Astaghfirullahala'zim ... hmmmphhh ...

Malam pulak, bila tido dalam 3-4 kali la jugak terjaga kerana batuk yang disebabkan kegatalan tekak yang diluar kawalan .. alahaaaiii ...

Ni bukan mengeluh ye. Sekadar ingin bercerita je. Tengahari pulak, mata rasa mengantuk sesangat. Taktau la. Adakah sebab aku makan ubat ataupun memang penyakitsemulajadi dalam badan .. Ahaksss ...

Nak buat entri ni pun, otak jadi bluuurrrr semacam. Ntah cerita apa la yang aku nak tulis. Las-last, entri merapu je yang terhasil.

Kepada yang sudi membaca entri-entri merapu dari aku ni, jutaan TERIMA KASIH diucapkan. Kepada yang sudi memfollow tu pun, TERIMA KASIH saje mampu kuluahkan. 


Terharu tuuuhhh .. Yela .. Blog aku ni bukan ada cerita apa-apa pun. Cuma cerita pasal aku dan diri aku saje adanya .. Hehehe .. Takdelah menarik sangat sebab aku bukannya ada cerita-cerita bercuti-cuti yang boleh diceritakan. Thehehehe ..

Lagi 2 hari untuk tunggu gaji masuk. Selagi blom gaji ni, nak buat apa pun semua takleh nak jadi. Yela. Dah sumber kewangan pun 1 je kan. So, nak tak nak, kalau nak bershopping ke, ber holiday ke, semua kena tunggu gaji .. Sabor kan je dulu kalau agak-agak ada keinginan-keinginan yang tak termampu nak di laksanakan tuh .. Ahakss..

Okla. Aku nak gi solat Zohor dulu. Ni pun dah lambat dah ni. Nak kol 3 baru terhegeh-hegeh nak gi solat .. Ish,ish,ish .. Pada yang blom lagi tu, jom kita ... ^^

W'salam ..

Adiosss...

No comments:

KLIK KAT SINI UNTUK JOIN SATU BENDA BEST PUNYE ^_^

Tengok Iklan Dulu