Iklan

PESANAN PENAJA ^-^

A little note for all my readers...Semua foto2 dalam blog aku ni, kalau xde tag 'adialuvluze.blogspot.com' @ 'adialuvezul.blogspot.com' @ 'adialuze4eva.blogspot.com' tu biasa nye courtesy of google (Thanks google!!)...Kalau ada tag tu, harap uols tak men 'copy paste ' tanpa kebenaran ye...That's all for now!! Thanks for reading my Blog!!! ENJOY yaaaa....

Happily Married

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday, December 25, 2011

Kisah Aku Hari Ini


بسم الله الرحمن الرحيم
السلام عليكم

ALHAMDULILLAH .. Batuk dan selsema sudah agak reda. Tapi, deria rasa masihh di tahap kritikal. Makan langsung takde feel sedap ke idak. Yang aku rasa cuma rasa masin, manis dan masam. Kalau pedas, mulut cuma rasa panas je. Tapi sekurang-kurangnya aku masih dapat merasa kan .. ^^

Hari ni walau takde suara, gagahkan la diri untuk g karaoke. Dalam pada tak sihat ni, dapat 2 jam la jugak melalak. Sebelum tu rasa lalok je (maklum laaa .. baru makan ubat). Tapi, bila tangan dah pegang mike, hah kau .. tak hingat! Melalak sesuka hati .. Ahaksss ..

Hasilnya. Suara hilang. Padan muka aku! Huhuhuu ...




Okla. aku baru je telan ubat lagi. Mata dah mengantuk. Nak gi tido ... Nite nite semua ... Babaiiii ...


No comments:

KLIK KAT SINI UNTUK JOIN SATU BENDA BEST PUNYE ^_^

Tengok Iklan Dulu