Iklan

PESANAN PENAJA ^-^

A little note for all my readers...Semua foto2 dalam blog aku ni, kalau xde tag 'adialuvluze.blogspot.com' @ 'adialuvezul.blogspot.com' @ 'adialuze4eva.blogspot.com' tu biasa nye courtesy of google (Thanks google!!)...Kalau ada tag tu, harap uols tak men 'copy paste ' tanpa kebenaran ye...That's all for now!! Thanks for reading my Blog!!! ENJOY yaaaa....

Happily Married

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, December 27, 2011

Tentang Dhia vs Vanilla Coklat

بسم الله الرحمن الرحيم
السلام عليكم


Mencik, mencik !!! Aku mencik ngan Ku Salmi (Tentang Dhia) !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Menjadi betul la lakonan Liza Abdullah nih .. Tabik spring aku kerana telah membuatkan aku meluat dengan sangat dasat .. Arrrgghhhhhh !!!




Tu baru maknya .. Ni lagi sorang yang buat aku geram sesangat ... Asik dok ikuuuuuttt je kata maknya yang sengal tuh !! Huh !!




Ni yang aku malas nak folllow drama kat tv ni. Bukan apa. Aku akan jadi lebih emosi daripada biasa. Heeeehhh ..


Lepas layan citer Tentang Dhia yang sangat menyakitkan hati tu, aku layan plak citer ni ...




Pandai gak Protege Rahim Maarof (Aiman) ni belakon ek .. Thehehhe ...






Layan citer ni, sonok sikit hati aku. Hilang jap rasa sakit ati kat Ku Salmi tuh. Ntahapa apa ntah kan aku ni. Tengok drama tv pun nak terlebey-lebey emosi kan ..


Okey la .. Aku nak gi tido. Chooowww !!!



W'salam ..

Adioss ...

1 comment:

sahromnasrudin said...

assalamualaikum..

ada kelas tajwid kat surau pas maghrib...hehehheeee

KLIK KAT SINI UNTUK JOIN SATU BENDA BEST PUNYE ^_^

Tengok Iklan Dulu