Iklan

PESANAN PENAJA ^-^

A little note for all my readers...Semua foto2 dalam blog aku ni, kalau xde tag 'adialuvluze.blogspot.com' @ 'adialuvezul.blogspot.com' @ 'adialuze4eva.blogspot.com' tu biasa nye courtesy of google (Thanks google!!)...Kalau ada tag tu, harap uols tak men 'copy paste ' tanpa kebenaran ye...That's all for now!! Thanks for reading my Blog!!! ENJOY yaaaa....

Happily Married

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, August 25, 2011

Terima Kasih BOS !! .. Saba', Here We Come !!! ^__^

بسم الله الرحمن الرحيم
السلام عليكم


Alhamdulillah, dah sampai Ramadhan ke 25 kita ye. Insyallah, dalam hari Selasa minggu depan, kita akan menyambut Syawal pulak. Sekejap je Bulan Ramadhan tahun ni nak pergi meninggalkan kita kan. Rasa tak puas je menikmati ketenangan dalam bulan ni. Entah kita sempat ke tak nak jumpa lagi 'dia' dalam tahun depan, Wallahualam .. Heh ~.~


Petang ni, Insyallah, kalau takde aral melintang, aku ngan kengkawan tenpat kerja yang satu department nak g berbuka puasa kat Cyberjaya .. Bos belanja !! Hehehehe .. TERIMA KASIH BOS !!! Yelah, sepanjang 3 tahun aku kerja kat sini, rasanya ini lah kali pertama aku berkesempatan nak join majlis berbuka puasa yang ditaja oleh kompeni aku ni haa ..


Nak tau kitaorang makan kat mana? Hasil carian di Google, aku dapat gak cari gambo ni ...





Haaa... Ini lah tempatnya. Saba' Restoran !! Ramai orang kata makanan Arab kat sini adalah yang Da Best !!!! Tak sabar rasanya nak rasa. Hmmm ^__^


Sebenarnya, aku nak sangat rasa satu menda ni ..

 


Kebab Arab !! Selama ni nampak kat TV je. Kali ni aku nak rasa sendiri kesedapan makanan Arab ni dengan lidah, mulut, gigi dan perut aku sendiri .. Hehehe ..


Ok la .. Nanti kalau sempat aku amik la gambo dan aku tepekkan la kat dalam blog ni yee .. Tu pun kalau sempat leee .. Hik hik hik ...


W'salam

Adiosss...


3 comments:

reenapple said...

terliur... heheh

sahromnasrudin said...

Salam Aidilfitri 1432H..Maaf zahir batin..Maaf dipinta andai komen dan pandangan saya sebelum ini telah mengguris perasaan sdri.. Semoga ikatan ukhwah sesame blogger kan semakin erat lagi di Syawal 1432H ini..

Aida Tamrim said...

reenapple : Hehehe

Sahrom : Sama2 la kita .. ^^

KLIK KAT SINI UNTUK JOIN SATU BENDA BEST PUNYE ^_^

Tengok Iklan Dulu