Iklan

PESANAN PENAJA ^-^

A little note for all my readers...Semua foto2 dalam blog aku ni, kalau xde tag 'adialuvluze.blogspot.com' @ 'adialuvezul.blogspot.com' @ 'adialuze4eva.blogspot.com' tu biasa nye courtesy of google (Thanks google!!)...Kalau ada tag tu, harap uols tak men 'copy paste ' tanpa kebenaran ye...That's all for now!! Thanks for reading my Blog!!! ENJOY yaaaa....

Happily Married

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Saturday, February 25, 2012

Apa Yang Aku Rasa

بسم الله الرحمن الرحيم
السلام عليكم

Aku tak betah melihat yang di atas,
Bukan kerana aku rasa rimas,
Tapi kerana aku rasa tak bebas,
Sentiasa rasa rendah diri dan lemas.

Aku tak betah melihat kejayaan orang,
Bukan kerana ada rasa dengki yang bersarang,
Tapi kerana aku akan cepat jadi berang,
Pada diri sendiri yang ada banyak benda yang kurang.

Ini cara aku memotivasikan diri sendiri,
Melihat dunia dari bawah kaki,
Supaya hidup aku ini sentiasa sedar diri,
Bukan hanya mendongak ke langit berhidung tinggi.

Maaf andai kalian tak boleh menerima,
Cara aku memujuk hati tika dalam dilema,
Suka melihat segala sisi buruk pada manusia,
Supaya segala kekurangan diri dapat kuterima seadanya.

Aku nak jadi Transformers ^^
  
W'salam ..

Adioss .


2 comments:

deeya said...

ayah selalu cakap kalau nak iri hati dgn orang laen , iri hati dengan org yg pandai .. bile iri hati , kita akan cube jugak untuk berusaha jadi pandai mcm org laen :)

cik ika said...

tranformer gitu~~

KLIK KAT SINI UNTUK JOIN SATU BENDA BEST PUNYE ^_^

Tengok Iklan Dulu