Iklan

PESANAN PENAJA ^-^

A little note for all my readers...Semua foto2 dalam blog aku ni, kalau xde tag 'adialuvluze.blogspot.com' @ 'adialuvezul.blogspot.com' @ 'adialuze4eva.blogspot.com' tu biasa nye courtesy of google (Thanks google!!)...Kalau ada tag tu, harap uols tak men 'copy paste ' tanpa kebenaran ye...That's all for now!! Thanks for reading my Blog!!! ENJOY yaaaa....

Happily Married

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, February 6, 2012

Penat Tapi Enjoy !!


بسم الله الرحمن الرحيم
السلام عليكم

Rasa cam baru semalam je aku sampai kat kampung. Tup-tup esok dah kena balik Kolumpo la pulak .. ~.~


Tapi. Kena berpijak ke bumi yang nyata. Aku masih punya tanggungjawab yang lebih besar di sana. Kesian suamiku yang telah aku tinggalkan pat hari di sana. Walau tiap  hari kami dapat berbicara di telefon, tapi masih tak mampu mengubat rasa rindu yang membuak-buak kepadanya (Ceceh .. tetiba ayat jiwang .. Ahaksss)


Malam tadi aku timba satu pengalaman yang tersangat la bermakna. Aku dan adik aku Cikgu Mai telah menjaga si kecil Adelia satu malam. Saje nak bagi rehat kat mak, ayah ngan nenek si kecik tuh. Hehehe ..


Walau tersangat lah memenatkan, tapi kami sangat-sangat ENJOY !! Si kecil pun takde lah banyak ragam sangat. Walaubagaimanapun, mau sejam sekali la jugak kami terjaga. Nak tukar diaper, nak buatkan susu, nak dodoikan balik dia yang kadang-kadang terjaga sebab terkejut. 


Sesungguhnya satu pengalaman yang aku boleh aplikasikan di masa hadapan bila jaga zuriat aku sendiri kelak. Insyaallah ... ^_^


W'salam ...

Adiosss...

No comments:

KLIK KAT SINI UNTUK JOIN SATU BENDA BEST PUNYE ^_^

Tengok Iklan Dulu