Iklan

PESANAN PENAJA ^-^

A little note for all my readers...Semua foto2 dalam blog aku ni, kalau xde tag 'adialuvluze.blogspot.com' @ 'adialuvezul.blogspot.com' @ 'adialuze4eva.blogspot.com' tu biasa nye courtesy of google (Thanks google!!)...Kalau ada tag tu, harap uols tak men 'copy paste ' tanpa kebenaran ye...That's all for now!! Thanks for reading my Blog!!! ENJOY yaaaa....

Happily Married

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Saturday, February 11, 2012

♥ Kuch Kuch Hota Hai vs Mohabbatein ♥

بسم الله الرحمن الرحيم
السلام عليكم

Petang Sabtu yang sangat indah ini, aku sedang melayan citer Kuch2 Hota Hai di Tv3. Lama sungguh rasanya takmenonton citer nih. Malam tadi dah layan citer Mohabbatein kat B4U (Astro) sampai kol 12tgh malam. Yang paling best, laki aku pun boleh layan sama. Hehehe ... Siap boleh cuba-cuba nak menari-nari sama plak tuh. Ahaksss ..

Oklah .. Aku nak share lagu dari 2 filem yang menjadi feverit aku sepanjang zaman .. Jom layaaaannnnn ... ^^

Mula-mula, lagu dari filem ni :

V
V
V
v
v
v




Dan .... Sekarang dari citer ni plak :

V
V
V
v
v
v




Semoga terhibur yeee !!!!

W'salam...

Adiosss...

No comments:

KLIK KAT SINI UNTUK JOIN SATU BENDA BEST PUNYE ^_^

Tengok Iklan Dulu