Iklan

PESANAN PENAJA ^-^

A little note for all my readers...Semua foto2 dalam blog aku ni, kalau xde tag 'adialuvluze.blogspot.com' @ 'adialuvezul.blogspot.com' @ 'adialuze4eva.blogspot.com' tu biasa nye courtesy of google (Thanks google!!)...Kalau ada tag tu, harap uols tak men 'copy paste ' tanpa kebenaran ye...That's all for now!! Thanks for reading my Blog!!! ENJOY yaaaa....

Happily Married

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, February 23, 2012

Vanilla Coklat & Bicara Hati Yang Buat Aku TENSEN

بسم الله الرحمن الرحيم
السلام عليكم

Tengah buat kerja ni leh pulak teringat citer Vanilla Coklat ari Selasa malam Rabu yang lepas. Satu perasaan yang aku rasa adalah "BENCINYAAAAAAA" dan "MENYAMPAHNYAAAAAA". Kat sapa lagi kalau bukan kat watak Liyana tuh. Huh !! Dasar b***** sengal !!! Sanggup dia memfitnah orang sebegitu rupa semata-mata sebab keinginan dia untuk memiliki Amir tak kesampaian. Cisss !!!



Ok. Tu citer Vanilla Coklat. Ni citer Bicara Hati plak. Yang ni aku geram ngan si Zahlia tuh. Dek kerana bimbang kalau keluarga mertua dia tahu yang dia anak luar nikah, dia sanggup buat suaminya risau. Dah la tak balik rumah. Tak bagitau pulak tu dia kat mana. Mendatangkan fitnah je. Padahal dia dah tau yang laki dia tu memang betul-betul cintakan dia. Hmmmphhh ...

Tu baru pasal Zahlia. Belum lagi masuk bab pasal watak yang Marsha lakonkan. Ntah apa nama wataknya ntah. Linda kot. Ntahla.Ni pun gedik semacam. Dah orang tak suka, masih terhegeh-hegeh lagi dan sedaya upaya nak pisahkan Zahlia ngan Tengku Syahran. Walaupun aku pernah baca novel Bicara Hati ni, aku masih gak emo bila tengok ceritanya. Hmmphh ..


Mungkin kerana aku dah sedia tensen dengan kerja-kerja kat pejabat, jadinya, bila tengok drama-drama kat TV ni, aku jadi TERLEBIH emosi la pulak. Mau naik darah tinggi aku nih ... Huhuhuuu .. Saboooo jelaaaaa ...

Tu jela nak ceritanya. Sekian dulu la ye. Jumpa lagi di omelan aku yang lain .. Bila aku ada idea dan ada kerajinan .. =P

W'salam ..

Adioss ...
 

2 comments:

gadisBunga™ said...

hmmm...

awak kene tgk citer maharaja lawak mega versi osbon aje ni.

baru turun sikit darah tu. :D

reenapple said...

urgh.. tensen jugak ni. tapi bukan sbab cerita tu.. hahaha.

*tak suka Vanilla CoKlat sebab ada 1 nama watak tu.. =)

KLIK KAT SINI UNTUK JOIN SATU BENDA BEST PUNYE ^_^

Tengok Iklan Dulu