Iklan

PESANAN PENAJA ^-^

A little note for all my readers...Semua foto2 dalam blog aku ni, kalau xde tag 'adialuvluze.blogspot.com' @ 'adialuvezul.blogspot.com' @ 'adialuze4eva.blogspot.com' tu biasa nye courtesy of google (Thanks google!!)...Kalau ada tag tu, harap uols tak men 'copy paste ' tanpa kebenaran ye...That's all for now!! Thanks for reading my Blog!!! ENJOY yaaaa....

Happily Married

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday, July 24, 2011

Bangkitlah Wahai Sang Harimau !!!!

Assalammualaikum...

Aku tukar 'rupa' blog aku lagi !!! Yeaaayyy !! Hehehehe .. Taktau la pendapat korang tapi aku suka sangat !!!
 

Semalam, menonton tumpasnya sang Harimau Malaya kita kepada pasukan Singa 3-5 membuatkan hati geram .. Ggrrrrrrrrr ... Yang paling bengang laki aku leee .. Dia kata penjaga gol punya silap kita bolos sampai 5 gol .. Hmmmm ... Yeker ?? Mungkin ada benarnya la kot .. Tapi, barisan pertahanan kita pun agak longgar la pada pandangan aku .. Heh ..

Aku tahu dah macam terlambat je aku nak komen pasal perlawanan bola sepak ni kan ... Saje je nak bercerita jugak ... Aku pun tengok kejap2 sambil masak cekodok ikan bilis dan air kopi untuk santapan sambil menonton bola.

28hb ni perlawanan Malaysia ngan Singapura lagi kan? Tapi kali ni kat Bukit Jalil. Betul ke? Harap2 penyokong2 kita yang setia semuanya turun padang untuk memberikan sokongan padu pada pasukan kita la yeee ... 


Lagi satu, kerajaan pun jangan la murah hati sangat dalam pembahagian kuota tiket kepada peminat Singapura tu yeee .. Bukan nak balas dendam, tapi, sesekali kena la jugak buat diaorg tu sentap sikit. Dia orang boleh buat, kita pun boleeeehhh ... Hehehehe


Apapun, semoga ngauman Sang Harimau akan bisa menggentarkan Sang Singa di bumi sendiri ... AAAAUUUUUMMMMMMM !!!!!!!!!!!!!!!!!!!


W'salam...

Adiosss...

No comments:

KLIK KAT SINI UNTUK JOIN SATU BENDA BEST PUNYE ^_^

Tengok Iklan Dulu