Iklan

PESANAN PENAJA ^-^

A little note for all my readers...Semua foto2 dalam blog aku ni, kalau xde tag 'adialuvluze.blogspot.com' @ 'adialuvezul.blogspot.com' @ 'adialuze4eva.blogspot.com' tu biasa nye courtesy of google (Thanks google!!)...Kalau ada tag tu, harap uols tak men 'copy paste ' tanpa kebenaran ye...That's all for now!! Thanks for reading my Blog!!! ENJOY yaaaa....

Happily Married

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, July 22, 2011

Hari Ini Hari JUMAAT (n___n)

Assalammualaikum...

Hari ni hari Jumaat. Bermakna, esok CUTI !!!! Yeeeeaaaayyyyy !!!!!! Lambat betul aku rasa minggu ni nak berlalu. Almaklum laaa .. Aku masuk petang minggu ni, jadi segala2nya rasa terlalu terlalu LAMBAT .. T_T


Malam tadi sempat menonton perlawanan bolasepak antara Malaysia dan Chelsea. Untuk pertama kalinya aku dapat lihat cara permainan pasukan Malaysia yang agak BEST. Ntahla .. Mungkin sebab pasukan Chelsea tu tak sekuat Arsenal dan Liverpool kot ... o_O


Hari ni agak SIBUK tapu memikirkan yang hari ni hari JUMAAT segala rasa pening dan tensen aku buangkan jauh2 .. Muahahaha ...


W'salam

Adiosss...

P/S : Nak baca novel FREE ? Klik je SINI

No comments:

KLIK KAT SINI UNTUK JOIN SATU BENDA BEST PUNYE ^_^

Tengok Iklan Dulu