Iklan

PESANAN PENAJA ^-^

A little note for all my readers...Semua foto2 dalam blog aku ni, kalau xde tag 'adialuvluze.blogspot.com' @ 'adialuvezul.blogspot.com' @ 'adialuze4eva.blogspot.com' tu biasa nye courtesy of google (Thanks google!!)...Kalau ada tag tu, harap uols tak men 'copy paste ' tanpa kebenaran ye...That's all for now!! Thanks for reading my Blog!!! ENJOY yaaaa....

Happily Married

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, July 21, 2011

My New Baby !!!

Assalammualaikum...


Seperti yang ada sedia maklum, aku telah dengan rasminya mempunyai satu blog baru yang diberi nama : Celoteh SiKetot Yang Boolat. Jadi, cam selalu lah yee .. Sebagai pengenalan, aku akan mengadakan satu GiveAway Pengenalan. Bila dan berapa lama GA itu berlangsung akan aku umumkan segera ...


Aku pasti ada antara korang yang tertanya2 apa agaknya hadiah yang akan ditawarkan .. Haaa .. Hadiah akan diberi kepada 3 orang peserta bertuah sahaja. Apa hadiahnya tu, akan aku beritahu kemudian la yeee ..


Jadi, sebagai permulaan, apakata korang gi la melawat2 blog baru aku tu dan tolong la berikan komen2 yang membina yeee .. Jagi mengkondem tau .. Nanti aku nangis T_T ... Hehehehe ...


Apapun, aku ucapkan :

"Welcome To My NEW Blog !!!!" ^‿^

NOTA : Tapi, jangan la sampai lupa nak jengok blog yang ini juga yeee .. Ngeee

W'salam

Adiosss...

No comments:

KLIK KAT SINI UNTUK JOIN SATU BENDA BEST PUNYE ^_^

Tengok Iklan Dulu