Iklan

PESANAN PENAJA ^-^

A little note for all my readers...Semua foto2 dalam blog aku ni, kalau xde tag 'adialuvluze.blogspot.com' @ 'adialuvezul.blogspot.com' @ 'adialuze4eva.blogspot.com' tu biasa nye courtesy of google (Thanks google!!)...Kalau ada tag tu, harap uols tak men 'copy paste ' tanpa kebenaran ye...That's all for now!! Thanks for reading my Blog!!! ENJOY yaaaa....

Happily Married

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, July 4, 2011

Makan Apa Baru Leh KURUS hah ??

Assalammualaikum...

Makan nasi satu kali je sehari. Itupun waktu makan tengahari. Pagi sarapan la cereal ke roti je. Malam JANGAN makan. Kalau agak2 kebulur gak, makan je la buah2han. Kalau macam tu la pattern diet aku kan, agak2 sampai hujung bulan, boleh ke berat badan aku turun ??


Aku sangat2 susah hati. Bukannya tak mensyukuri pemberian Tuhan, tapi dek kerana berat badan yang naik tak nak turun2 ni, aku selalu mengalami lenguh2 kaki. Yelaaa .. Bila badan mankin memboolaaat, kaki pun tunjuk la perasaan sebab kena bawak muatan berlebihan kan. Hmmphhh ...

Satu masalah besar aku adalah, aku TAK BOLEH kalau TAK MAKAN NASI !! Tu yang payah nak kurus tu. Kalau tak dapat makan nasi, badan aku menggigil2 dan muka pucat semacam jeee ... Haaa .. Camner nak diet NASI camtu tu .. Haiiisssshhh ...


Bila tengok gambar2 lama, sedey je hati ni .. Yelah, dalam masa 3 tahun je, berat badan aku naik sampai 10KG !!!! Haaa ... Jangan tak caya ye kawan2 ... Tu yang hati aku sering dirundung walang tuh. Waaaaaaaa Waaaaa Waaaaaa !!!!! Aku nak berat badan masa anak dara dulu !!!!! Tolong la aku weeeiiii !!!!!!


NOTA : Tapi, bila fikir2 balik, selagi aku sihat, takpela berisi skit. Untung2 bila satu hari nanti Allah anugerahkan aku cahaya mata, badan aku leh kembali solid molid cam dolu2 .. an,an,an ... ^‿^

W'salam...

Adiosss...


No comments:

KLIK KAT SINI UNTUK JOIN SATU BENDA BEST PUNYE ^_^

Tengok Iklan Dulu