Iklan

PESANAN PENAJA ^-^

A little note for all my readers...Semua foto2 dalam blog aku ni, kalau xde tag 'adialuvluze.blogspot.com' @ 'adialuvezul.blogspot.com' @ 'adialuze4eva.blogspot.com' tu biasa nye courtesy of google (Thanks google!!)...Kalau ada tag tu, harap uols tak men 'copy paste ' tanpa kebenaran ye...That's all for now!! Thanks for reading my Blog!!! ENJOY yaaaa....

Happily Married

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, July 18, 2011

Pintu Rindu Pada Yang Maha Esa

Assalammualaikum...

Mendengar Album Tahajjud Cinta dari Dato' Siti Nurhaliza, aku terpaut pada satu lagu yang liriknya sangat2 menyentuh hati aku sehingga mengalirnya airmata ...

Nak kongsikan dalam bentuk video, takdapat la ye .. Jadi, aku kongsikan dalam bentuk lirik lagu je laa .. Sebuah lirik yang penuh dengan simbolisma dalam melambangkan pencarian seorang Hamba kepada Penciptanya ...

Pintu Rindu - Siti Nurhaliza

Telah ku daki puncak tertinggi..
Telahku turun lembah dan gurun..2x

Tidak ku temu mana pintu MU..
Untukku seru rasa rinduku..2x

Telah ku daki puncak tertinggi..
Telahku turun lembah dan gurun..2x

Sungguh ku buta dalam cahaya..
Sungguh ku lupa tika bahagia..2x

Sedang kau dekat bukan dimata..
Sentuhku erat di pinggir jiwa

Sedang kau dekat di pinggir jiwa..2x

Biarkan airmata melimpah..
Biarkan luluh cinta tercurah..

Segala kasih rindu tertumpah..
Seluruh hati aku berserah..

Ya Allah....

Ku tunggu waktu bila bertemu..
Hidup matiku hanya untukmu..2x

Hidup matiku hanya untukMU..


W'salam

Adiosss...

-AdiaLuze-


No comments:

KLIK KAT SINI UNTUK JOIN SATU BENDA BEST PUNYE ^_^

Tengok Iklan Dulu