Iklan

PESANAN PENAJA ^-^

A little note for all my readers...Semua foto2 dalam blog aku ni, kalau xde tag 'adialuvluze.blogspot.com' @ 'adialuvezul.blogspot.com' @ 'adialuze4eva.blogspot.com' tu biasa nye courtesy of google (Thanks google!!)...Kalau ada tag tu, harap uols tak men 'copy paste ' tanpa kebenaran ye...That's all for now!! Thanks for reading my Blog!!! ENJOY yaaaa....

Happily Married

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, July 27, 2011

Cerita Pasal MemFollow dan DiFollow

Assalammualaikum...


Pagi ni sempat la aku berblogwalking kebeberapa blog kengkawan. Ada yang atas tujuan berbalas kunjungan dan ada juga yang kawan aku rekemen.


Ada satu blog ni, budak tempat keja aku suh tengok. Best giler dan klakar giler katanya. Pakat semua yang giler2 blaka la pendek kata .. Lalu aku gugelkan la alamat www yang diberikannya pada aku. Klik punya klik, tengok2 blog ni aku dah jadi follower dia pun .. Laaaa ... Itulah dianya, kalau sekadar Folow memfollow tapi jarang sangat nak melawat2 .. Huhuhu ..


Kalau nak difikirkan, dalam banyak2 blog yang kita follow tu, tersirat 1001 sebab kenapa kita follow mereka. Ada yang sebab join GA, ada yang sebab diaorang datang blog kita follow kita dan kita follow diaorang balik serta ada jugak sebab kita memang suka melawat blog diaorang.


Tak kiralah kenapa dan mengapa kita memfollow dan difollow kaannn. Yang penting, kita tak menyusahkan hidup sesiapa. Lagipun, dalam dunia ni, mana mungkin SEMUA orang sukakan kita kan. Walau kita buat baik macamana sekalipun, pasti akan akan percen manusia yang tak berapa nak like kat kita .. Heh ..


Kalau nak tau blog mana yang budak tempat keja aku rekemen tu, klik je kat SININ ye ! Enjoy !!


W'salam

Adiosss...

P/S : Nak baca novel FREE ? Klik je SINI

2 comments:

sahromnasrudin said...

folo ke tak folo yang penting kiter berblog dengan sihat ya :-)

Aida Tamrim said...

sahromnasrudin : Betul tuuu .. Sihat dan bermanfaat ! ^_^

KLIK KAT SINI UNTUK JOIN SATU BENDA BEST PUNYE ^_^

Tengok Iklan Dulu