Iklan

PESANAN PENAJA ^-^

A little note for all my readers...Semua foto2 dalam blog aku ni, kalau xde tag 'adialuvluze.blogspot.com' @ 'adialuvezul.blogspot.com' @ 'adialuze4eva.blogspot.com' tu biasa nye courtesy of google (Thanks google!!)...Kalau ada tag tu, harap uols tak men 'copy paste ' tanpa kebenaran ye...That's all for now!! Thanks for reading my Blog!!! ENJOY yaaaa....

Happily Married

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, July 12, 2011

Celoteh Selasa

Assalammualaikum...

Semalam aku mengambil cuti bergaji (Anual Leave). Mula2 memang bercadang untuk pulang ke kampung. Tapi, memandangkan suami yang tercinta tak dapat pulang bersama, rancangan murni itu terpaksa aku tangguhkan dan terpaksa buat rancangan lain plak .. Hmmmphh ...

Malam tadi aku dapat satu mimpi ngeri .. Masa tu aku kat kampung tengah bercucuk tanam (ce ceh ... macam la rajin sangat aku ni) .. Tetiba, ntah dari mana, tetiba datang BF cinta2 monyet aku (masa skolah rendah dulu) dok pegang2 tangan aku nak menagih kasih aku .. Huuuisssshhh ... Melihatkan kekurangan ajarnya itu, aku pun apalagi ... Terus tepis la tangan dia sambil dok marah2 .. Tanpa disangka2, dia terus naik antu lantas mengamuk sakan dan berperangai cam orang hilang akal .. *_*

Aku masa tu dah menangis bagai nak rak laaa .. Semua orang yang datang menenangkan dia habis ditepis dan dibelasahnya .. Dasaaaattt .. Sampai last2, bapak aku yang ntah dari mana cuba melawan dia tapi dilambungnya bapak aku tu sampai terlantar la dibuatnya ... Aku nampak je dia memperlakukan sebegitu kat bapak aku, aku pun apalagi !! Sama2 lah naik antu .. Tetiba je aku jadi kuat cam HULK .. Hmmm ...

Cerita selebihnya, takyah la aku teruskan yeee .. Sebab cam dah mengarut sangat .. Heheehehee ... Kalau ada yang baca, mesti akan bertanya, apa motif aku citer pasal mimpi aku ni kan ?? Sebenarnya, takda apa motif pun .. Sesaje jeee .. Wakakaka ..

Apapun, dipagi Selasa ni, takmo la geram2, marah2 atau masam2 yee .. Ceria2 lah selalu walaupun kerja banyak menimbun2 dan tak surut2 .. Sekurang2nya, kita masih tahu yang kompeni kita tu masih perlukan kita lagi .. Kan,kan,kan .. Huhuhuhuhu ...

W'salam

Adiosss...

ADIALUZE


No comments:

KLIK KAT SINI UNTUK JOIN SATU BENDA BEST PUNYE ^_^

Tengok Iklan Dulu