Iklan

PESANAN PENAJA ^-^

A little note for all my readers...Semua foto2 dalam blog aku ni, kalau xde tag 'adialuvluze.blogspot.com' @ 'adialuvezul.blogspot.com' @ 'adialuze4eva.blogspot.com' tu biasa nye courtesy of google (Thanks google!!)...Kalau ada tag tu, harap uols tak men 'copy paste ' tanpa kebenaran ye...That's all for now!! Thanks for reading my Blog!!! ENJOY yaaaa....

Happily Married

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, July 18, 2011

Selfishkah Aku ????

Assalammualaikum...

SELFISH.

Penah dengar perkataan ni ? Ni bukan perkataan 'JUAL IKAN' yeee .. Selfish yang kat ingin aku bicarakan di sini ialah PENTINGKAN DIRI SENDIRI .. Hmmmm ...

Apa perasaan korang kalau orang yang kau sayang cakap kau mementingkan diri sendiri ?? Padahal selama ni, ko rasa dalam kebanyakan situasi, ko dah banyak korbankan perasaan ko sendiri .. Tetiba, orang cakap kau tu mementingkan diri sendiri .. Hmmm ...

Aku tau, dalam sesetengah keadaan, orang disekeliling kita adalah 'cermin' kepada diri kita sendiri .. Tapi .. entahlaaa ... Mungkin betul aku ni mementingkan diri sendiri ...

Mungkin, aku tak berhak nak bahagia ..
Mungkin aku tak berhak untuk gembira ..
Mungkin aku hidup hanyalah untuk berkorban untuk kebahagiaan orang lain ..
Mungkin aku hidup hanya menyusahkan orang2 yang aku sayang ..
Mungkin aku tak layak untuk dikasihi dan disayangi ...

Mungkin .... Mungkin .. Segalanya mungkin ...

Mode : Low Self Esteem

W'salam

Adiosss...

-AdiaLuze-

No comments:

KLIK KAT SINI UNTUK JOIN SATU BENDA BEST PUNYE ^_^

Tengok Iklan Dulu