Iklan

PESANAN PENAJA ^-^

A little note for all my readers...Semua foto2 dalam blog aku ni, kalau xde tag 'adialuvluze.blogspot.com' @ 'adialuvezul.blogspot.com' @ 'adialuze4eva.blogspot.com' tu biasa nye courtesy of google (Thanks google!!)...Kalau ada tag tu, harap uols tak men 'copy paste ' tanpa kebenaran ye...That's all for now!! Thanks for reading my Blog!!! ENJOY yaaaa....

Happily Married

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, July 20, 2011

Apa Punya Orang Laaaa O_o

Assalammualaikum...

Malam tadi kedai laki aku kena pecah. Laki aku gi buat repot sampai 12 tengah malam. Sian dia.

Tak paham aku perangai manusia yang malas nak keja tapi nak hidup senang macam ni lah !!!! Dalam dunia ni, kalau nak senang, kalau nak kaya, mana ada jalan mudah .. Semuanya kena USAHA ! Ni tidak. Agak2 hidup susah sikit, agak2 takde duit sikit, mulalah nak merompak la, nak meragut la, nak mencuri la !!! Adoyaiiiii !!!!! Menyusahkan orang lain betul lah !!!!

Hmmmphhh .. Pepagi lagi dah membebel. Yela .. Walaupun laki aku cuma keje je kat situ, tapi, itulah tempat dia mencari rezeki siang malam sampai kadang2 kena tido situ. Tetiba je orang yang merompak tu senang2 je pecah masuk dan mencuri itu dan ini .. Cam s*** je tau !

Takpela .. Benda nak jadi. Yang penting laki aku dan semua pekerja2nya selamat. Mesti ada hikmah dan sebab disebalik segala2nya. Apa saja yang berlaku biasanya adalah tanda peringtatan dari Allah di atas apa2 kesilapan yang kita telah lakukan tanpa sedar .. Apa2pun kena MUHASABAH DIRI.

W'salam

Adiosss...

P/S : Nak baca novel FREE ? Klik je SINI

No comments:

KLIK KAT SINI UNTUK JOIN SATU BENDA BEST PUNYE ^_^

Tengok Iklan Dulu