Iklan

PESANAN PENAJA ^-^

A little note for all my readers...Semua foto2 dalam blog aku ni, kalau xde tag 'adialuvluze.blogspot.com' @ 'adialuvezul.blogspot.com' @ 'adialuze4eva.blogspot.com' tu biasa nye courtesy of google (Thanks google!!)...Kalau ada tag tu, harap uols tak men 'copy paste ' tanpa kebenaran ye...That's all for now!! Thanks for reading my Blog!!! ENJOY yaaaa....

Happily Married

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Saturday, July 23, 2011

Harimau Malaya vs Si Singa ... Siapa Juara ?

Assalammualaikum...

Perlawanan antara Malaysia dan Singapura untuk perlawanan kelayakan Piala Dunia sedang berlangsung pada minit ke 21. Kedudukan 2-1. dengan Singapura mendahului. Singapura terus menggasak garang. Malaysia berusaha bertahan. Safee Sali diasak sehingga berjaya dijatuhkan. Pemain Singapura menerima layangan kad kuning pertama pada perlawanan malam ini.

Pada mereka-mereka yang sedang khusyuk menonton tu, jangan lupa gi la solat Maghrib dulu ye. Kalah atau menang, semuanya dah tertulis di Lukh Mahfuz. Kita saksikan je la macamana corak permainan pasukan Malaysia malam ni. Adakah sehebat pasukan olimpik yang diturunkan ketika melawan Chelsea hari tiu? Ataupun setakat mampu bertahan dan bertahan .. ??

Apapun, mari kita doakan yang terbaik untuk pemain negara kita, Malaysia. Semoga Harimau Malaya mampu membaham Singa dan mencipta sejarah yang tersendiri malam ini. Semoga barisan pertahanan Si Singa biasa Harimau goyahkan dengan aksi yang segarang gaumannya !!!


W'salam...

Adiosss...

No comments:

KLIK KAT SINI UNTUK JOIN SATU BENDA BEST PUNYE ^_^

Tengok Iklan Dulu