Iklan

PESANAN PENAJA ^-^

A little note for all my readers...Semua foto2 dalam blog aku ni, kalau xde tag 'adialuvluze.blogspot.com' @ 'adialuvezul.blogspot.com' @ 'adialuze4eva.blogspot.com' tu biasa nye courtesy of google (Thanks google!!)...Kalau ada tag tu, harap uols tak men 'copy paste ' tanpa kebenaran ye...That's all for now!! Thanks for reading my Blog!!! ENJOY yaaaa....

Happily Married

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, July 5, 2011

Aku Nak BEREHAT Sekejap

Assalammualaikum...

Lepas ni, aku akan kembali menghilangkan diri dari berblog. Bukan aper, dek kerana masalah ketiadaan BB, maka, kerja2 berblogging dan berFB akan tergendala seketika. Korang toksah le tanya napa takde BB. Aku maleh nak jawab. Hehehehe ...

Setelah dah masuk setahun la aku berblogging ni, baru aku tau, takde kerja yang mudah. Aku tabik spring la kat otai2 blogger macam Bro Ben dan Redmummy tuh. Bukan senang tau nak jadi blogger tegar ni. Idea menulis kena sentiasa ada dan kena pastikan idea2 tersebut adalah sesuatu yang original dan segar.

Satu lagi .. Kena rajin mengadap Laptop/Netbook/Notebook ni. Aku ni masalahnya, kalau tengok komputer riba ni lama2, nanti pandangan aku akan berpinar2 dan migraine aku akan menyerang dengan dasatnye .. Isshhh .. Tak sanggup akak tau !

Apapun, tujuan asal aku berblog ni pun utuk suka2 je. Blog aku yang 'adialuvluzesmallshop' tu pun tak terbela. Takde masa nak cari stok2 baru untuk dijual. Nantila .. Ada kesempatan, Insyallah, akan kuteruskan jua.

Okla ye kawan2 ... Aku sign off dulu sementara waktu ni. Ada masa dan kesempatan, Insyallah kita bertemu lagi ... Peace, No war !!!

W'salam...

Adiosss...

1 comment:

lina said...

salam aida - jangan stress ye kawan, kak lina dah buat red velvet....tp hodoh rupa nya hahaha :)

KLIK KAT SINI UNTUK JOIN SATU BENDA BEST PUNYE ^_^

Tengok Iklan Dulu