Iklan

PESANAN PENAJA ^-^

A little note for all my readers...Semua foto2 dalam blog aku ni, kalau xde tag 'adialuvluze.blogspot.com' @ 'adialuvezul.blogspot.com' @ 'adialuze4eva.blogspot.com' tu biasa nye courtesy of google (Thanks google!!)...Kalau ada tag tu, harap uols tak men 'copy paste ' tanpa kebenaran ye...That's all for now!! Thanks for reading my Blog!!! ENJOY yaaaa....

Happily Married

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, October 27, 2010

Apa Aku Suka Tengok Masa Kecik2 ^_~

A'kum...

Cepat betul masa berlalu kan...Kadang2 rasa baru je awal bulan, tup2 dh nak akhir bulan...ish...cmni, lg cepat la aku tua..Mmmmphhh....

Korang penah tngok tak citer2 komedi zaman dulu2?? Haaa...malam n aku nak share beberapa citer komedi lama yg aku suka sgt tgk...Joooommm!!!

Kita buat countdown yeee...

No.3 :

Ni citer yg paling klasik..

Pelakon Utama :  Lucille Ball & Desi Arnaz 
Tempoh tayangan (asal) :  October 15, 1951 - May 6, 1957


No.2 :

Suka tgk 'Samantha' goyang2kan hdung dia...comel...
Pelakon Utama :   Elizabeth Montgomery & Dick York (1964–1969) / Dick Sargent (1969–1972)
Tempoh tayangan (asal) :  1964 - 1972

Haaa....Ni yg paling aku suka tgk....sampai kalau miss 1 episod aku leh menangis....huhuhuhu
No.1 :

Best sgt citer ni...I like!!!

Pelakon Utama :    Barbara Eden & Larry Hagman
Tempoh tayangan (asal) :  September 1965 - May 1970

 Kalau korang semua nak tau, semua citer ni aku tgk kat channel s'pore...Ni sbb kat area kg aku, smua channel s'pore kitaorg dpt jelas, terang dan nyata...hehehe...sampaikan siaran indon pun kdg2 kitaorg leh dapat...Tu yg sampai sekarang kitaorg tak heran sgt ngan Astro...Wakakakaka
K la....nanti aku citer lagi apa2 yg aku nak citer ye...Cukup la apa adanya utk hari ni...

Sekian...W;salam...

Adios....

No comments:

KLIK KAT SINI UNTUK JOIN SATU BENDA BEST PUNYE ^_^

Tengok Iklan Dulu