Iklan

PESANAN PENAJA ^-^

A little note for all my readers...Semua foto2 dalam blog aku ni, kalau xde tag 'adialuvluze.blogspot.com' @ 'adialuvezul.blogspot.com' @ 'adialuze4eva.blogspot.com' tu biasa nye courtesy of google (Thanks google!!)...Kalau ada tag tu, harap uols tak men 'copy paste ' tanpa kebenaran ye...That's all for now!! Thanks for reading my Blog!!! ENJOY yaaaa....

Happily Married

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, October 21, 2010

Jodoh Oh Jodoh

A'kum...

Aku rasa korang mesti ada baca berita pasal budak nama Rozaliya yang dikatakan hilang masa beli beri barang hantaran kawin dia...Haaaa...Hari ni beritanya, dia dah dijumpai...Rupa2nya dia bukan kena culik ke atau hilang tanpa jejak...Tapi, dia melarikan diri atas kehendak sendiri dek kerana dah berubah hati dan rasa tak nak dah ngan tunang dia...Masalahnya, dia tak tau nak cakap macamana ngan famili dia, jd jalan keluar yang dia boleh pikir ialah melarikan diri kat KL dan buat2 macam dia ni hilang tanpa jejak...Mmmm...Macam2 org zaman sekarang ni kan???

Nak salahkan sapa? Takde salah sesapa kot...Aku rasa benda ni jadi sebabnye senang jeee... Sebab TAKDE JODOH...klise kan? Hehehehe...Tapi betul arrr....Kalau dah takde jodoh, macamana kita dah 'ikat' pun, takdenye dapat bersatu...Walaupun kita dok 'main kotor', kalau Allah tak izinkan, apa pun tak jadi...Betul tak???? Ni just my personal opinion jee..Terpulang la pandangan masing2 kan...

Apa2 pun, aku doakan baik dari kluarga rozaliya maupun tunangnye, dapat menyelesaikan perkara ini dengan cara berhemah dan aman seaman2nye...Kita tak nak la ada benda2 tak baik jadi hanya kerana tak jadi kawin...Teruskan lah hidup walaupun sesukar mana...Ini bukan hanya untuk pasangan ni, tapi untuk kita semua dan pedoman buat diri aku jugak...

Aku akhiri dengan....W'salam & Adiosss (Cam biasa la)....



No comments:

KLIK KAT SINI UNTUK JOIN SATU BENDA BEST PUNYE ^_^

Tengok Iklan Dulu