Iklan

PESANAN PENAJA ^-^

A little note for all my readers...Semua foto2 dalam blog aku ni, kalau xde tag 'adialuvluze.blogspot.com' @ 'adialuvezul.blogspot.com' @ 'adialuze4eva.blogspot.com' tu biasa nye courtesy of google (Thanks google!!)...Kalau ada tag tu, harap uols tak men 'copy paste ' tanpa kebenaran ye...That's all for now!! Thanks for reading my Blog!!! ENJOY yaaaa....

Happily Married

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, October 28, 2010

Korang Perasan Tak???

A'kum...

Korang perasan tak?? Aku suka buat 'liputan' tak rasmi pasal artis2 barat...Nak tau kenapa? Sebab dia org ARTIS BARAT...Agak2 kalo buruk laku pun sebab diaorg ARTIS BARAT...

Aku maleh nak citer pasal artis kita..Yela kan..kalau buruk laku ke,salah laku ke, apa2 yg tak brapa elok laku pun, orang kita jugak...Kiranya cam kita ni baik sgt plak nak tegur2 org kan...Kalau artis barat ni, dia punya buruk laku / perangai tu extreme skit, contohnya cam kes skandal tiger wood (artis ke dia???), skandal laki sandra bullock, lady gaga pakai baju diperbuat dari daging mentah ori....Haaaaaa...ni baru seronok nak diceritakan...

Alaaa...lagipun, artis2 barat ni dah biasa kena 'blasah', kena kejar, kena kondem dan macam2 kena la ngan media diaorg....org kata itulah dianye 'price of fame' bg diaorg..

Haaa...ni br mukadimah dari penceritaan aku tau....Ada banyak lagi citernye...Tapi memandangkan citer aku ni semuanya bergambar dan internet kat opis aku ni xleh upload gambo, terpaksalah aku citer nanti bila aku balik rumah...hihihihi...Tuuuuunnnnnggguuuuu tau!!!

Sekian, W'salam & Adiossss!!!


No comments:

KLIK KAT SINI UNTUK JOIN SATU BENDA BEST PUNYE ^_^

Tengok Iklan Dulu