Iklan

PESANAN PENAJA ^-^

A little note for all my readers...Semua foto2 dalam blog aku ni, kalau xde tag 'adialuvluze.blogspot.com' @ 'adialuvezul.blogspot.com' @ 'adialuze4eva.blogspot.com' tu biasa nye courtesy of google (Thanks google!!)...Kalau ada tag tu, harap uols tak men 'copy paste ' tanpa kebenaran ye...That's all for now!! Thanks for reading my Blog!!! ENJOY yaaaa....

Happily Married

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, October 26, 2010

Masa Aku Umur 12 Tahun....

A'kum...

Haaaa...korang ada baca tak suratkabar kosmo hari ni pasal budak 12 tahun yang maut akibat jatuh dari bangunan? Petikan beritanye lebih kurang camni la :

" PETALING JAYA – Seorang gadis sunti berusia 12 tahun yang menemui ajal selepas terjatuh dari tingkat enam Blok E dekat Apartmen Lestari di Damansara Damai di sini kelmarin dikatakan selalu berada di situ untuk melakukan perbuatan sumbang." (berita lanjut sila tengok surat kabar kosmo yeee)

Aku baca ni, benda pertama yg terlintas dalam kepala otak aku ni, "Kesian kat mak ayah dia ni"...T_T

Advance betul kan budak2 zaman sekarang ni? Baru 12 tahun dah expert pasal SEX..Aku pun ada adik pompuan gak...hish...Nauzubillah...Mntak dijauhkankan benda2 buruk ni dari family aku...

Kalo difikir2kan la yee...Dulu masa aku umur 12 tahun ni, citer yg aku tgk kat tv pun cuma citer kartun2 je..Transformers, Thunder cat, The Smurf (kartun org cendawan kaler biru..comei sgt ^-^ ), Popeye..banyak la lagi koleksi kartun2 klasik yang aku suka...Kadang2 men kombat2, pondok2, kedai2 ngan jiran2 & adik bradik aku yg lain...Best sgt....Pasal SEX ni langsung tak tau menau..kiranya, innocent giler la aku masa ni...

Tu la dia...bila dunia mankin maju, manusia mankin senang nak 'rosak'...Mudah2han aku,suami aku, kluarga kami dan sahabat2 kami sntiase dilindungi -NYA dari bencana2 ni smua...

Sama2 la kita berdoa ye kengkawan...

Sekian...W'salam...

Adiosss...




No comments:

KLIK KAT SINI UNTUK JOIN SATU BENDA BEST PUNYE ^_^

Tengok Iklan Dulu