Iklan

PESANAN PENAJA ^-^

A little note for all my readers...Semua foto2 dalam blog aku ni, kalau xde tag 'adialuvluze.blogspot.com' @ 'adialuvezul.blogspot.com' @ 'adialuze4eva.blogspot.com' tu biasa nye courtesy of google (Thanks google!!)...Kalau ada tag tu, harap uols tak men 'copy paste ' tanpa kebenaran ye...That's all for now!! Thanks for reading my Blog!!! ENJOY yaaaa....

Happily Married

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday, October 24, 2010

Cuti2 Penuh Suka Duka

A'kum....

2 hari ni my hubby xder...g Perak...Ptg Ahd br balik cni...Jdnye aku melepakkan la diri di rumah kawan aku di Putrajaya...Sian my fren ni...Bf dia buat hal...Bukan sekali...Dh berkali2 my fren ni kena...Selama ni, dia sabar je...Hari tu, dia dh takleh sabar dah...Dan akhirnye, setelah 7 taun mengikat kasih...akhirnya, terlerai jugak....Siannye my fren ni.....

Tu la kan....Sbb tu org slalu kata yg soal jodoh dan ajal maut semuanya ketentuan Tuhan....

Hari Sabtu kami tgk wayang citer 'cuti2 cinta'...Okla citer ni...Aku rs lagi enjoy la dari tgk 'jgn pndng blakang congkak 2' hr tu...cute sgt si Nora Danish ngan Farid Kamil dlm citer ni..G la tgk yeee!!! Hehehehe...

Kalo tak tau citer yg mn, citer ni haaaa...

okla...cukupla citer aku buat ms ni..Nt ada citer best, aku share lg yeee..
Sekian...W;salam...

Adiosssss!!

No comments:

KLIK KAT SINI UNTUK JOIN SATU BENDA BEST PUNYE ^_^

Tengok Iklan Dulu