Iklan

PESANAN PENAJA ^-^

A little note for all my readers...Semua foto2 dalam blog aku ni, kalau xde tag 'adialuvluze.blogspot.com' @ 'adialuvezul.blogspot.com' @ 'adialuze4eva.blogspot.com' tu biasa nye courtesy of google (Thanks google!!)...Kalau ada tag tu, harap uols tak men 'copy paste ' tanpa kebenaran ye...That's all for now!! Thanks for reading my Blog!!! ENJOY yaaaa....

Happily Married

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, October 21, 2010

Membebel ^_^

Hari Selasa yang lepas aku ada tengok citer Asmara...Mula2 dulu citer dia cam ok la...Sekarang ni aku macam xpuas ati plak tgk watak Asmara dalam citer ni..Cam dayus je...Yela...dia kawin ngan bini dia (nama watak dia kalo tak silap aku Zalia) tu pun atas dasar paksa...Si Zalia ni dh termengandungkan tp boypren dia tak nak bertnggungjwb, jd si Asmara ni kena jd pak sanggup la kiranya...Tupun sbb konon2 bapak Asmara ni byk terhutang budi ngan nyawa dgn bapak si Zalia ni. Tapi, yg klisenya, si Asmara ni boleh plak terjatuh cinta ngan bini dia yang layan dia cam ntahapahapantah tu...Mmmmpppphhh...Kang aku ckp laki ni bodoh, ramai plak laki2 kat luar sana tu tak puas hati...

Ok, tkpela kalo nak jatuh cinta ngan bini sendiri kan...Yang buat aku lagi menyampah dgn 'kelembikan' Asmara ni, dlm episod yg lepas tu, boypren si Zalia ni dah 'rujuk' balik ngan dia...Dpn2 Asmara boleh jawab tepon ber 'syg2', ber 'i love u' tapi si Asmara ni tak buat apa pun...Paling2 pun buat muka kesian jeee...Mmmmm....Konon2 suami penyabar la tu...Ceeehhh!!! Si Zalia ni pun tak sedar diri gak...Dah la perut dah membuyut...Lagi nak balik kat boypren dia yang pernah buang dia cam sampah dulu tu...Mmmm...Zalia ni pun kira bodoh tahap cipan jgk...Aku tgk si Asmara ni lagi hensem dr boypren tak guna dia tuh...Haaaaiiiii...Tu yg org slalu ckp 'Cinta Itu Buta'...Yeke? Cinta ada mata ker? Aku rasa manusia yang buat Cinta tu jadi buta sebenarnya....

Mungkin ada yang kata, alaaaa...tu citer kat TV je la...Bukan betul2 pun...Yeke??? Bukan citer kat TV tu kadang2 ada yang berdasarkan kisah yang benar2 terjadi dalam masyarakat kita ker? Contohnye, bila berbudi, nak harap dibalas...tak ikhlas langsung!! Bapak si Zalia dalam citer ni pun cam org takde agama...Ada ke sanggup nak aniaya idup org lain semata2 nak menutup malu famili dia kononnye...Bila anaknye layan suami pak sanggupnye tu cam sampah, takde plak nak marah anak dia tu...Sayang anak tak kena tempat langsung!!! Nauzubillah...jangan la anak aku camtu besok...
Okla...cukupla aku membebel pasal citer kat TV ni...Nanti aku 'ulas' pasal citer lain plak ye...hehehehe

Sekian dulu dr aku...

W'salam...
Adiossss!!



No comments:

KLIK KAT SINI UNTUK JOIN SATU BENDA BEST PUNYE ^_^

Tengok Iklan Dulu