Iklan

PESANAN PENAJA ^-^

A little note for all my readers...Semua foto2 dalam blog aku ni, kalau xde tag 'adialuvluze.blogspot.com' @ 'adialuvezul.blogspot.com' @ 'adialuze4eva.blogspot.com' tu biasa nye courtesy of google (Thanks google!!)...Kalau ada tag tu, harap uols tak men 'copy paste ' tanpa kebenaran ye...That's all for now!! Thanks for reading my Blog!!! ENJOY yaaaa....

Happily Married

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday, October 10, 2010

Mari Tengok Wayang!!!

A'kum...

Hari ni Hubby aku kena jd penanggah kat rumah bos dia. Ada majlis skit. Sian dia hari Ahad pun kena keja...

Dengan kesibukan dia dan keizinan yang telah diberikan, aku pun dengan jayanya berjumpa ngan kengkawan (pompuan yek) aku untuk berjalan2...Mula2 ingat nak g piknik kat Tasik Titiwangsa...Tapi, oleh kerana tetiba hujan, kami terus merubah perancangan ke Wangsa Maju Mall untuk misi : Menonton wayang..Yeeeeaaahhh!!!!

Mula2 tu ingat nak tgk citer ni :




Tapi last2 sbb dh penuh, kami tengok la citer ni :




Mmmmm...Bagi aku citer ni tak brapa nak best la..Tapi sbb dh beli tiket, hadaaaap je la..hikhikhik...Tiket mahal tuuuuhhh..mengalahkan tengok kat cineleisure...Hampeh jek rasa...

Apa2 pun, I enjoy spending times with my girls fren...Len kali kita lepak lagi ye kengkawan!!!

K la...Tu je la dulu citer aku...Len kali aku citer lagi..

W'salam...

Adiossss!!!!

No comments:

KLIK KAT SINI UNTUK JOIN SATU BENDA BEST PUNYE ^_^

Tengok Iklan Dulu