Iklan

PESANAN PENAJA ^-^

A little note for all my readers...Semua foto2 dalam blog aku ni, kalau xde tag 'adialuvluze.blogspot.com' @ 'adialuvezul.blogspot.com' @ 'adialuze4eva.blogspot.com' tu biasa nye courtesy of google (Thanks google!!)...Kalau ada tag tu, harap uols tak men 'copy paste ' tanpa kebenaran ye...That's all for now!! Thanks for reading my Blog!!! ENJOY yaaaa....

Happily Married

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, October 18, 2010

Life Is Kehidupan

A'kum...

Banyak betul kan isu bulan ni...Lepas kisah perkahwinan Angkasawan pertama negara kita, heboh pulak pasal kemalangan maut yang amat mengerikan di PLUS h.way...n sekarang ni pasal Budget 2011. Macam2 berita ada..disamping tu, ada gak terselit citer2 lain pasal anak dara org hilang, budak skolah kena rogol, artis bercerai berai...Haaaaaiii...Pendek kata, macam2 ada  ^.^

Deepavali ni aku nak balik kg...nek bas plak tuh..mmm...bila pk2 seram gak la...Sbbnye, laluan aku blk kg kena lalu tpt kemalangan ngeri 10-10-10 tuh....Jdnye, aku kena la amik half day spy aku blh bertolak dari sini t.hr dan smpai kat kg aku xde la mlm sgt...Hubby aku xleh ikut sbb kena keja...Nk bwk keta sendiri, malas la pulok...Jd, kesimpulannya, aku kena la nek bas...huhuhuhuhu  =.=

Apa2pun, kita hanya mampu merancang, tapi Allah jgk yg tentukan segala2nya...Btol tak? Hehehehe

Lambat btul nak tunggu balik..boring giler seeehhh...Adakan ini disbbkan hari ni hari Isnin????Mmmm...Ntah leee...

Apa2pun, nanti ada idea, aku membebel lagi ye...

Sekian la dulu...

W'salam...

Adioss!!!



No comments:

KLIK KAT SINI UNTUK JOIN SATU BENDA BEST PUNYE ^_^

Tengok Iklan Dulu